Ik zal me eens lief gedragen..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dott schreef:Maar nu moeten we dus nog op zoek naar 2 extra fotograven. Zijn 'amateurs' op paardengebied ook welkom? Dan heb ik evt nog een vriendin die ik kan vragen. Zet wel vaker dieren op de foto.
Esaqar schreef:Dott schreef:Maar nu moeten we dus nog op zoek naar 2 extra fotograven. Zijn 'amateurs' op paardengebied ook welkom? Dan heb ik evt nog een vriendin die ik kan vragen. Zet wel vaker dieren op de foto.
Wanneer is deze meeting?
Ik wil eventueel wel mee als fotograaf mocht dit kunnen, en afhankelijk van de datum (:
Sabine_95 schreef:Esaqar schreef:Wanneer is deze meeting?
Ik wil eventueel wel mee als fotograaf mocht dit kunnen, en afhankelijk van de datum (:
De meeting is zaterdag 31 mei. Zal leuk zijn als je mee kunt!
Paar bladzijdes terug staat het tijdschema
_l_amanda_l_ schreef:maak je er een weekendje van, net als ik!
Jammer Nien, ik kom binnenkort wel eens kijken als je Oepsje uit gaat laten in het bos...
Geld verdienen gaat voor!
8 juni is SGW Vinkega,en daar ben ik vaste klantPlus dat ik dat topic een tikje chaotisch vond, modellen die gekozen werden die helemaal niet mee wilden etc.
Esaqar schreef:_l_amanda_l_ schreef:maak je er een weekendje van, net als ik!
Jammer Nien, ik kom binnenkort wel eens kijken als je Oepsje uit gaat laten in het bos...
Geld verdienen gaat voor!
8 juni is SGW Vinkega,en daar ben ik vaste klantPlus dat ik dat topic een tikje chaotisch vond, modellen die gekozen werden die helemaal niet mee wilden etc.
Haha ja, dat zou ik kunnen doen. Paard is kreupel dus daar kan ik toch niks mee ):