Heb een hele leuke dag gehad meiden, bedankt modellen voor de super inzet en fotografen voor het soepel omgaan met de uitloop van de tijd lig ondertussen met pootje hoog op de bank, dubbel en dwars waard!
Nenah, jij weet altijd z'n lekkere sfeer in je foto's te brengen Is portret van dinks een beetje gelukt bij jullie allemaal
xTitanic schreef:Fanatiekeling mooie foto's al idd! Fading schreef:Nenah, jij weet altijd z'n lekkere sfeer in je foto's te brengen Is portret van dinks een beetje gelukt bij jullie allemaal ik had voor de portret foto's ook echt een draak vandaag…. pffff draaitol!
Haha, ik hield haar sirieus niet meer aan een hengstenketting, Dus longeertouw er maar aan gegooid dat ik wat meer touw in handen had.Ze stond naast me en ineens met vier benen de lucht in, like.....
mijn fotos zijn echt waardeloos... zal nog poging tot bewerken gaan doenwas echt wel erg gezellig!!mooie fotos al!!
xTitanic schreef: die eerste is echt geweldig! wat mooi!echt mooi gemaakt en bewerkt Chapeau!! Crazymel schreef:mijn fotos zijn echt waardeloos... zal nog poging tot bewerken gaan doenwas echt wel erg gezellig!!mooie fotos al!! "komt goed schatje"
Eerste keer dat ik zoiets doe.. Ben zwaar benieuwd wat jullie vinden. Be nice, but honest!Oh die eerste van de koningin door Nenah, die blik is perfect!
mooie foto's al!! Ik ben niet zo snel hoor.... :pHeb er net 2 van Repelsteeltje gedaan, weet alleen niet welke ik passender vind bij de sfeer van Repel Edit: kan ze hier niet plaatsen...te groot :s ff kijken hoe dan...Edit edit: Voor de mensen die toch willen kijken: http://niki-fotografie.weebly.com/once-upon-a-time.htmlga na het eten verder denk ik.... dan ga ik ook uitvogelen hoe ik fotos hier kan plaatsen :p