Themameeting Steampunk Zwijndrecht Aug 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hamsterfan

Re: Themameeting Steampunk Zwijndrecht Aug 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 19:47

Hakken is misschien ook niet het meest handig :D
Ben benieuwd naar iedereen zijn kleding (foto's zijn toch anders dan in het echt)
Denise heb je mijn nummer of niet? Anders pb ik je nog even een keertje :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 19:50

Ik heb niemands nummer, haha :P Nee ik heb de laatste tijd zo vaak een nieuwe mobiel gehad of moeten wisselen dat ik niet alles continu mee nam :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 19:54

Dit zijn mn nieuwe laarzen

Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 21:54

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 23:01

Hoi Allemaal, ik heb het topic wel gevolgd maar even niet meer zo actief geweest.
Maar ik maak me wel wat zorgen over de weersvoorspelling. En de beslissing op zondag ochtend, of het dan wel of niet doorgaat ?
Voor mij is het ruim drie uur rijden.
En ik heb ook nog mensen uit Friesland bij me, die ik eerst nog van de trein moet ophalen.
Die zijn dus nog eerder van huis dan mij.
Daar ik ook weer voor 18:00 thuis moet zijn i.v.m. een afspraak in de avond kan ik moeilijk verder in de middag opschuiven als dat zondag zou gebeuren...

Mijn vraag is dus... kan de beslissing voor uitstel c.q. opschuiven, niet op zaterdag avond rond sturen ?
ik heb er super veel zin in.. maar het moet wel haalbaar zijn. En voor zo een project zou het wel fijn zijn als het droog weer is. Of een lekker {:} ...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 23:15

Zoals je hebt kunnen lezen word de weersverwachting alleen maar beter. Ik kan niet in de toekomst kijken en uit ervaring weet ik gewoon dat als het er zaterdag niet uit ziet, en zondag middag ineens stralend weer kan zijn.

De tijd tussen 8:30 en 14:00 is behoorlijk groot. Bijna 5,5 uur.

Maar goed, we gaan het zaterdags zien. Maar de eind beslissing of het gecanceld word blijft voor mij op zondag ochtend 8:30 staan. Ik zal zien hoe het er zaterdag hier in barendrecht/zwijndrecht uit ziet en
dit met jullie delen, dan kan je voor je zelf bepalen of je t wel of niet doet ;)

Als ik héél eerlijk ben, ga ik me daar nu echt niet druk over maken. Gezien de weersverwachting er juist
veel beter uit ziet ;)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 23:37

nobje schreef:
Hoi Allemaal, ik heb het topic wel gevolgd maar even niet meer zo actief geweest.
Maar ik maak me wel wat zorgen over de weersvoorspelling. En de beslissing op zondag ochtend, of het dan wel of niet doorgaat ?
Voor mij is het ruim drie uur rijden.
En ik heb ook nog mensen uit Friesland bij me, die ik eerst nog van de trein moet ophalen.
Die zijn dus nog eerder van huis dan mij.
Daar ik ook weer voor 18:00 thuis moet zijn i.v.m. een afspraak in de avond kan ik moeilijk verder in de middag opschuiven als dat zondag zou gebeuren...

Mijn vraag is dus... kan de beslissing voor uitstel c.q. opschuiven, niet op zaterdag avond rond sturen ?
ik heb er super veel zin in.. maar het moet wel haalbaar zijn. En voor zo een project zou het wel fijn zijn als het droog weer is. Of een lekker {:} ...

Niet om l.ullig te doen, maar je kiest zelf voor een meeting aan de andere kant van het land ;)

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 08:55

Goof schreef:
Niet om l.ullig te doen, maar je kiest zelf voor een meeting aan de andere kant van het land ;)

Hoi Goof, is niet banketstaaf, en ja daar kies ik voor. Maar zou het niet een beetje banketstaaf zijn als ik mensen ophaal, en onderweg ben. En dan vervolgens op de plaats van bestemming aan kom... om dan te horen .. heeee het gaat toch niet door. Want dat is een mogelijkheid van, het op het laatste moment beslissen of je wel of niet iets door laat gaan. Dan zou je moeten zeggen.. omdat we op het laatste moment beslissen, is het niet handig voor mensen om van ver weg te komen.
En is het geheel voor eigen risico om naar ons toe te rijden voor de meeting, en te weten... ze kunnen er zijn maar het kan ook vanwege het weer alsnog afgelast hebben. Dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Dus ik wil ook niet banketstaaf doen Goof. Maar ik wil daar niet staan en er achter komen... hee er is niemand.
Dus in dat geval Goof, zal ik het in her-overweging nemen. Je hebt helemaal gelijk dat het mijn eigen keus is. Maar er zit voor mij ook een hele praktische kant aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 09:05

Dan mag je wel doorrijden naar ons hoor nobje :P

Maar als je je nummer doorgeeft dan weet je om 8.30 of het doorgaat of niet?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 10:11

nobje schreef:
Goof schreef:

Hoi Goof, is niet banketstaaf, en ja daar kies ik voor. Maar zou het niet een beetje banketstaaf zijn als ik mensen ophaal, en onderweg ben. En dan vervolgens op de plaats van bestemming aan kom... om dan te horen .. heeee het gaat toch niet door. Want dat is een mogelijkheid van, het op het laatste moment beslissen of je wel of niet iets door laat gaan. Dan zou je moeten zeggen.. omdat we op het laatste moment beslissen, is het niet handig voor mensen om van ver weg te komen.
En is het geheel voor eigen risico om naar ons toe te rijden voor de meeting, en te weten... ze kunnen er zijn maar het kan ook vanwege het weer alsnog afgelast hebben. Dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Dus ik wil ook niet banketstaaf doen Goof. Maar ik wil daar niet staan en er achter komen... hee er is niemand.
Dus in dat geval Goof, zal ik het in her-overweging nemen. Je hebt helemaal gelijk dat het mijn eigen keus is. Maar er zit voor mij ook een hele praktische kant aan.

Maar nogmaals, ik kan er ook niets aan doen als ik om 14:00 op de afspreekplek staat en moeder natuur denkt van; goh, sluizen open! Dat ik daar helemaal zeik nat geregend word.

Wat wil je dat ik doe? Leren voorspellen? Zo komt het namelijk wel een beetje over :P Ik heb het weer niet in handen, en kan niet bepalen of het wel of niet gaat regenen.
Op dit moment ziet het er hier ook treurig uit (niet regenachtig) maar wel mooi genoeg om foto's te maken. Dus ja .. wat is wijsheid heh?

Vind het jammer dat je er nu pas over na gaat denken .. komt ook een beetje rot over.

Overigens .. 5,5 uur .. volgens mij heb je echt geen 6 uur nodig om naar Zwijndrecht te rijden ;)

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 11:21

[quote="xDenies

Maar nogmaals, ik kan er ook niets aan doen als ik om 14:00 op de afspreekplek staat en moeder natuur denkt van; goh, sluizen open! Dat ik daar helemaal zeik nat geregend word.

Wat wil je dat ik doe? Leren voorspellen? Zo komt het namelijk wel een beetje over :P Ik heb het weer niet in handen, en kan niet bepalen of het wel of niet gaat regenen.
Op dit moment ziet het er hier ook treurig uit (niet regenachtig) maar wel mooi genoeg om foto's te maken. Dus ja .. wat is wijsheid heh?

Vind het jammer dat je er nu pas over na gaat denken .. komt ook een beetje rot over.

Overigens .. 5,5 uur .. volgens mij heb je echt geen 6 uur nodig om naar Zwijndrecht te rijden ;)[/quote]

Ik moet eerst nog mensen van het station halen. Dat reken ik ook mee. Het is ook geen 6 uur, maar ongeveer 3 (enkeltje) Het enige dat ik vroeg, was of we het zaterdag avond mochten weten. ik heb geen internet telefoon en op moment dat ik de deur hier dicht trek ben ik op weg. Momenteel heb ik ook geen 06 telefoon, want die licht in EttenLeur ergens in het bos.. dus, ik ben dan ook gewoon echt op weg.
Ik voel me nu niet zo heel prettig in deze discussie. Ik zal zoals je zegt er nog beter bij stil staan.
Ik ben ook een keer met veel plezier naar de L&DD gereden. En daar werd op zaterdag avond gewoon gekeken wat haalbaar was. Dus ik denk niet dat het een rare vraag was. Je mag ook gewoon zeggen nee ... het blijft zondag ochtend. En dat is ook prima.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 11:52

Maar dat zeg ik ook ;) Definitief blijft het op zondag ochtend. Amanda heeft ook geen app - en die sms ik ook gewoon. Ik moet nog naar mijn eigen planning kijken, maar als ik om 8 uur al wakker ben en ik kan gelijk het weer bekijken, dan kan ik ook om 8 uur een app/sms sturen.

Maar dat het om 8 uur er treurig of zonnig uit ziet, wilt niet zeggen dat het er om 14:00 ook zo uit ziet :)
Daarom wil ik het niet op zaterdag avond laten hangen. Dat vind ik veel te zonde.

Kijk maar wat je doet, maar wellicht iets voor de volgende keer om daar een jaar eerder mee te komen :P
Ja .. zo lang staat deze meeting al bijna x'D

Iig je afspraak om 18:00 vind ik errrrruug krap. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten :D

Mijn hoedje!

Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 12:38

Zoals ik net al tegen Amanda zeg. Ik kan jullie best iets zaterdag avond laten weten. Maar het blijft een feit dat zaterdag niets over zondag kan zeggen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 13:04

xDenies schreef:
1. Stephzdesign
2. Hamsterfan
3. Goof
4. RDLfoto
5. nobbie91
6. Snikky
7. Ereprijs
8. _l_amanda_l_
9. Chelle_dora
10. Hoffa

De reservefotografen.

Geen

De Modellen
1.
2. Lyla // https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=52D0DBD9
3. Trudy // https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 0263_n.jpg
4. Jennifer // https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos ... 1057_n.jpg
5. Monique // https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos ... 6004_n.jpg

De Paard&Modellen
1. xDenies // Denise met Shine Like A Star // Quarter Horse merrie
2. Blingh // Cimmy met Rogan // Tinker ruin
3. Solvy // Lianne met Solvy // Fjord merrie
4. marjonrebel // Mar Jon met Fuego // AndalusierXArabier ruin
5. Nobje // Mariska met Femke // Friese merrie

Reserve
2. Monique // Monique met Lopke // Kruising tinker/fries/mengelmoes merrie // niet ingereden.

Geen reserve fotografen meer!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 04:05

Mmm ok :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:27

S_en_Z schreef:

Ga je niet meer mee dan? Of wel?

Snap er niks meer van?

Leo gisteren tegengekomen op de magic fair. Heel veel steampunkers gezien. Was echt heel gaaf!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 10:53

S_en_Z schreef:

Ik heb even terug gezocht, en mijn excuses. Maar je was zelf ook niet erg duidelijk ;)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 10:53

xDenies schreef:
1. Stephzdesign
2. Hamsterfan
3. Goof
4. RDLfoto
5. nobbie91
6. Snikky
7. Ereprijs
8. _l_amanda_l_
9. Chelle_dora
10. Hoffa

De reservefotografen.

S_en_Z (eventueel)

De Modellen
1.

De Paard&Modellen

Reserve
2. Monique // Monique met Lopke // Kruising tinker/fries/mengelmoes merrie // niet ingereden.

Ik ben ook maar een mens ;)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 12:20

Ik zei toch niets geks :P had gezegd dat als jullie nog n reserve nodig hebben en ik kan ik in wil springen. :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 12:24

Wat ik uit je tekst begrijp sta je ergens anders ook op een lijst en je niet wist in hoe verre wat door ging :) Dus dat vond ik niet erg duidelijk nee :D
Wellicht dat ik er vandaar langs heb gelezen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 14:52

xDenies schreef:
1. Stephzdesign
2. Hamsterfan
3. Goof
4. RDLfoto
5. nobbie91
6. Snikky
7. Ereprijs
8. _l_amanda_l_
9. Chelle_dora
10. Hoffa

De reservefotografen.

S_en_Z (eventueel)

De Modellen
1. Geeske // https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 2005_o.jpg

De Paard&Modellen

Reserve

We heten Geeske // Minikatje, van harte welkom!
Zij gaat mee als model! Wat dus betekend dat de indeling gaat veranderen ;)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 15:44

hallo allemaal :D

mag ik zo brutaal zijn om de modellen te vragen wat zij voor kostuum tot nu toe hebben?
dan kan ik mij een beetje aanpassen ;)

eventueel kan ik ook een zweedse herder meenemen.
hij is paarden gewend en supersociaal
dit type. http://1.bp.blogspot.com/-uAj5NdBPqiI/U ... m%2529.jpg

n.b. momenteel heb ik mn dreads niet meer, dus dat gaat iets anders worden.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 15:48

xDenies schreef:
Wat ik uit je tekst begrijp sta je ergens anders ook op een lijst en je niet wist in hoe verre wat door ging :) Dus dat vond ik niet erg duidelijk nee :D
Wellicht dat ik er vandaar langs heb gelezen.

Ik ga misschien de Hartog cup finale in Schoorl fotograferen voor t Nrps. :j maar mocht dat niet doorgaan en jullie iemand missen komt t prima uit als ik in spring dacht ik! hoe meer reserves achter de hand hoe fijner :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 15:59

minikatje schreef:

mag ik zo brutaal zijn om de modellen te vragen wat zij voor kostuum tot nu toe hebben?

dit type. http://1.bp.blogspot.com/-uAj5NdBPqiI/U ... m%2529.jpg

n.b. momenteel heb ik mn dreads niet meer, dus dat gaat iets anders worden.

http://www.mijnalbum.nl/Album=T3MHQVIC

Mijn "basis" gisteren op de magicfair een gaaf gouden armsieraad gekocht, dan heb ik nog ipv deze zwarte top een korset, een zwarte. Van die bruine armdingen, ik doe een pruik op en van die "goggles". Ik denk dat ik ook kruisboog meeneem :j

Om in het Ariël thema te blijven heb ik voor Rogan een halstketting met schelpen goud gespoten. En rijden we met een lila dekje waar ik ook nog schelpen op wil lijmen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 16:20

minikatje schreef:

Vragen mag altijd toch.

Ik had eerst een idee, maar kreeg het maar niet uit gewerkt. Tot ik Step up 5 had gezien. In
de laatste scene is het thema steampunk (toeval!?) dus daar heb ik wat ideen uit gehaald.
Ik heb gewoon een korset aan + een lange witte rok. Verder is alles bewerkt met nep bruin leer.
Ik heb zwarte 'meiden kisten' aan en ga nog iets knutselen met een netpanty. Verder een hoedje
en accessoires.
Ponylief krijgt een 'broek' aan, ja geen idee hoe je het moet noemen. Wel een roze met bruine pad.
Verder gewoon haar westerntuig, en wat extra dingetjes. Maar niet speciale outfit.
Mijn haar word kersenrood en ik ga ze krullen.

Make-up ben ik nog niet uit. Weet wel wat ik wil, maar of het lukt ....

Betreft je hond. Vind het op zich een leuk idee, alleen zeg ik eerlijk dat ik nog niet veel toegevoegde
waarde er aan zie. Wat is jouw idee er achter?
Overigens lopen er daar wel andere honden los .. is dat een probleem?

S_en_Z schreef:
Ik ga misschien de Hartog cup finale in Schoorl fotograferen voor t Nrps. :j maar mocht dat niet doorgaan en jullie iemand missen komt t prima uit als ik in spring dacht ik! hoe meer reserves achter de hand hoe fijner :j

Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Dankjewel

Gaaf @Blingh!
Ik vind het altijd zo heerlijk als mensen moeite doen voor zo'n fotoshoot :D