Na de foto's van iedereen gezien te hebben, ben ik zooo benieuwd naar foto's van mijn meisje! Achja, de beste voor t laatst bewaren
Ik doe ze vaak op chronologische volgorde, dus eerst de ochtendgroep Maar ik zal zo een fotootje voor je doen!
Moonfight schreef:Ik doe ze vaak op chronologische volgorde, dus eerst de ochtendgroep Maar ik zal zo een fotootje voor je doen!
Moonfight schreef:Ik mail ze zodra ik alle foto's heb gedaan Anders blijf ik mailen Zelfde geld voor mij.
Groot gelijk dames Al ben ik door al die mooie plaatjes wel ontzettend ongeduldig en nieuwsgierig natuurlijk
Gave foto's meiden.Die van de aalstreep van Galina is gaaf. En die van bel en galina samen.Ben benieuwd of er überhaupt 1 foto is gelukt van mijn zandruitertje.Ze wilde er trouwens meteen weer op en bleef zeuren om te poetsen dus ze was niet echt onder de indruk. Echt paardenmeisje.Trotse mama.
Mwah er meer afgegleden met zadel hoor en een paar cm gevallen. Geen pijn ofzo alleen ff geschrokken.Marlies was nog het ergst geschrokken van ons drieën haha.
Ik sta er echt versteld van dat jullie allemaal zulke mooie foto's van die kleine waterval aan beweging hebben kunnen maken!