Mooie foto's weer Cynn! Blitz, balen van je laptop! Hoop dat het probleem snel is opgelost. Ben ook echt heel nieuwsgierig naar nieuwe foto's. Hoop dat ik daar wat minder gespannen op kijk....
Hey, sorry dat jullie zo lang op de rest van de foto's moeten wachten, ik had gisteren een wedding fotoshoot dus was even druk met voorbereiden daarvan en nu natuurlijk nog even de foto's bewerken, maar daarna ga ik gelijk weer met jullie foto's verder. Ik hoop dat ik er deze week al aan toe kom. Maar niet getreurd, het wachten duurt misschien lang, maar ik heb zo snel wel al gezien dat er een hoop leuke plaatjes tussen zitten Dus binnenkort binnenkort ga ik jullie blij maken
No worries Kelly. 'T was vandaag sowieso veels te mooi weer om achter de computer foto's te moeten bewerken! Hopelijk is 'ie snel gerepareerd Marcella!
Heb je toevallig ook nog een foto van mij op Lotje van de voorkant? Of had ze op alle foto's haar oortjes naar achteren?
Deze is erg mooi!
joey_lover
Geplaatst: 07-06-14 18:54
Ja hoor, heb nog wel meer foto's Moet ze alleen nog even bewerken. Ben daar niet zo snel in Maar er komt nog wel meer aan.
Heb trouwens ook besloten om niet meer overal alle touwtjes enzo weg te werken. Mocht je dit nou wel graag hebben bij een bepaalde foto, zeg me dat dan even
Hoe staat het er voor?? Blitz22, is je computer al gemaakt?? De foto's zouden vandaag online moeten staan maar dat is nog door niemand gebeurd. Zouden jullie misschien zelf kunnen aangeven wanneer je de foto's verwacht online te hebben?
Elanor
Geplaatst: 08-06-14 21:09
Prachtig foto's Hinke! Die van Marlies op de trap is inderdaad erg mooi geworden. Er zit ook nog net mooi wat beweging in met die lok haar in de wind! Van mijzelf vind ik degene die je al in het topic had gepost denk ik de mooiste, ik sta daar zelf het relaxt op en No Mercy kijkt daar ook zo mooi mee. Foto's van Rafique zijn op de een of andere manier heel mooi belicht allemaal, kunnen zo in een tijdschrift! En wat kleurt die jurk op de foto's eigenlijk mooi bij het dorre gras, was me 'in het echt' nog niet eens zo opgevallen maar op de foto's zie ik het wel meteen. Wil je mij anders even laten weten of ik er eentje kan bestellen? Probeer ik er bij iedereen eentje te doen.
joey_lover
Geplaatst: 08-06-14 23:36
Wat een leuke reacties. Dank jullie wel. Ben er erg blij mee dat jullie ze mooi vinden Ja hoor, nabestellen kan. Is denk ik het handigst als je me daar even een pb over stuurt.
@Marjoow: Ik moet ze inderdaad nog even op de site zetten, maar heb volgens mij nu wel van alle modellen min. 3 foto's online staan.
hoi allemaal, ondertussen is me laptop gemaakt en ben ik weer bezig met de foto's moet nog 2 modellen en dan ben ik klaar. kan iemand mij de gegevens nog sturen van de website waar het op wordt gezet ?
Anoniem
Geplaatst: 09-06-14 08:22
Aukie schreef:
Ben erg benieuwd! Ik kijk elke dag wel een paar keer of er weer nieuwe foto's zijn
Ik heb dit al eens gestuurd Blitz. Op de dag van de meeting zelf! Als je de pb kwijt bent stuur ik het nog wel een keer maar op mijn telefoon gaat dat nogal lastig