wauw jos, ik zag dat je weer nieuwe foto's op had gezet, die laatste van ingrid is toch wel heel erg wauw
Wordt idd stil van die prachtige foto's!Yvonne, die is ook gaaf! En helder! Prachtige kleuren. Balen dat ik niet even in de spiegel kon kijken voor mijn wilde haren haha!
Heeeeey Wat een PRACHTIGE plaatjes komen er voorbij zeg.Ik ben weer thuis van vriend lief, dus morgen maar eens beginnen (eindelijk) haha heb er helemaal zin in
En 1tje van Mara, wat een bijzonder knap meisje is dat zeg! Super fijn ook om mee te werken al op deze leeftijd. Respect!
ik vermoed dat ik morgen weer bezig ga heb mijn hoofd er nu niet na staan, ben veelste moe van het niks doen wat een ontzettend mooie foto's cait
Hitime schreef:Hier wat van Amy Heb er trouwens best wat van jo, haha. [ Afbeelding ]Hahaha, ik ben ook wel een springer in het veld hea !Ik ben super benieuwd naar je foto's !
AZNLady schreef:Hitime schreef:Hier wat van Amy Heb er trouwens best wat van jo, haha. [ Afbeelding ]Hahaha, ik ben ook wel een springer in het veld hea !Ik ben super benieuwd naar je foto's !Is wel fijn om mee te werken!