Leuk,leuk! Sorry dat ik niet iedereen gedag heb kunnen zeggen, maar ik moest echt meteen weg.
Ik heb het echt onwijs naar mijn zin gehad. Ik hoop straks alle 1500 fotos op mijn computer te zetten en dan ga ik morgenochtend beginnen
Erna_
Geplaatst: 05-10-13 19:30
Jee... jullie hebben al foto's klaar Ik kom net binnen, even eten en ik vrees dat ik de rest van de avond plat achterover op de bank ga doorbrengen. Heftig dagje zo
Ik vond het trouwens een hartstikke leuke middag, mijn foto's komen zo snel mogelijk!
Mistic
Geplaatst: 05-10-13 19:34
Ik heb er nu pas 2 en dat vind ik even genoeg voor vandaag.
1500 foto's? Oh boy, daar heb je een enorme kluif aan!
DolleBokker
Geplaatst: 05-10-13 20:01
Wauw!!! Echt heel mooi. Ook qwa sfeer op de foto's . Ik kan me voorstellen dat het voor de fotografen een heeeele lange dag was, respect . Ik moet helaas nu naar een verjaardag dus ik kan het niet meer, elke minuut , bijhouden. Maar zodra ik kan kom ik gelijk weer kijken, ben zo benieuwd!
haha dat is aardig wat Rachelle . Mooie foto's komen er al voorbij zeg.
Het was inderdaad een leuke en gezellige maar ook vermoeiende dag en na wat uitgerusten toch een paar van mij.
Calice
Geplaatst: 05-10-13 20:26
Prachtige foto's Nescafe!
Ik ben dus blijkbaar niet de enige die regelmatig op F5 drukt .
NESCAFE
Geplaatst: 05-10-13 20:33
Dank je Calice , wel de laatste voor vanavond. Ik wil morgen eerst nog een andere meeting afmaken en dan ga ik weer verder met deze. Ik zal wel morgen van iedereen alvast eentje plaatsen.