Helaas zie ik mij genoodzaakt om deze meeting af te blazen.
Meerdere malen e-mails gestuurd en gebeld, maar geen reactie of zou worden teruggebeld en het komt er maar niet van.
Van meerdere bokkers gehoord dat het hier allemaal wel kon, maar inmiddels ook reacties gehad van juist niet. Dat we alleen op het ruiterpad toegang hebben en dat dit alleen maar smalle paden zijn. Ook omdat in de mailtjes de datum staat, wil ik het risico niet lopen. Boswachters kennende, zijn ze dan uiteraard díe dag aanwezig en ik wil geen hoge boete krijgen.
Ik heb gezocht naar een mooie locatie in de buurt, maar in de omgeving is het vrijwel allemaal hetzelfde verhaal of is de omgeving gewoon weg te klein om met zo'n grote groep te komen.
Binnenkort wil ik een topic gaan openen om in september een meeting te houden bij Havelte. Aangezien hier al een aantal fotografen/modellen van ver weg kwamen.. voor sommigen is dit dichterbij, voor anderen juist weer verder weg. Indien je kan en het leuk vindt, hebben deze fotografen/modellen wat mij betreft voorrang op deze meeting.
Zodra dat topic is geopend zet ik hier even de link neer en hoef je maar een een bericht te sturen als je mee wilt en je staat op de lijst.
Ik hoop dat ik nu geen boze reacties ga krijgen, want ik heb wel werkelijk waar mijn best gedaan en steek altijd behoorlijk veel tijd in mijn meetings. Dat het deze keer helaas niet gelukt is, vind ik zelf ook heel erg jammer en baal hier heel erg van.