Mooi! Vooral die grijze foto is super Die rolfoto van Rowan Het is net alsof ze over het touw struikelt en de rest zo toekijkt
nobje
Geplaatst: 26-09-13 16:39
Zo wat een mooie foto's komen er voorbij. En de bellen blaas foto's... wat staan die bellen er helder op... nooit verwacht dat een zeepbel zich zo mooi liet fotograferen. De paarden zijn natuurlijk het mooist.. Maar de zeepbellen een verassing
Ik baal als een stekker De foto's van Tessa zal ik komende week pas af kunnen maken Ik mis een aantal foto's, en die kan mijn pa weer terughalen gelukkig, maar ik heb ze op het moment niet meer op mn camera staan De rest zit al wel in de afrondende fase
Pff ben zo druk met school zit nu sinds vanmorgen even snel op mn mobiel op bokt dus kan nu geen foto's kijken en ik zal morgen weer verder gaan op school met de foto's! Hopen dat ik wat albums kan posten (:
Ik ga morgen alles bekijken! Maar ik kreeg net te horen dat een paard bij stal is verkocht en ik ga maandag fotografen en dat wil ik liever voorrang geven met het na bewerken aangezien ik ook best een band had met dat paard zit ik er wel mee.
O wauw, wat een prachtige foto's... Die zwart-wit foto ben ik heel erg blij mee, en die met Catharina ook. En die waarbij hij recht in de lens kijkt, erg mooi.
Tigress
Geplaatst: 27-09-13 00:31
Nog even gauw eentje waarbij mijn moeder met een heerlijke opmerking kwam: ''En dan zeggen ze al dat honden op hun baasjes lijken... ''
We vonden hem zo grappig Dus dan toch maar eventjes delen hier, haha :p
Hahaha, ik lig hier helemaal in een deuk! Wat een foto (en wat een leuke opmerking)! Zolang ik maar op hem lijk en hij niet op mij ben ik best tevreden, want ik vind Taranto doorgaans best een knap paard.