Mil is stekelharig (al moet je goed kijken) Hij is nu meer;
En art is ondanks hij geschoren is niet zilver/grijs maar gewoon donkerbruin (bont) Ze mogen ook gewoon los van elkaar wil wel graag foto's van hen samen een paar zou ik leuk vinden
Ik ben voor de terugweg btw nog op zoek naar vervoer, is er iemand die langs Amersfoort/Hilversum/Utrecht komt? Of anders gewoon langs een ander station in de buurt van de Ginkelse Heide zelf?
Ik heb geen korte broek IK ga morgen nog even snel een andere broek kopen 1 broek is ietwat weinig. Niet dat ik graag op de foto wil (ben ietwat over mijn lichaam/buik gefrustreerd )
Wat voor kleur moet ik mijn kids aantrekken, heb een blauw dekje bij de pony's ook blauw? Ik ben echt slecht in combineren.Mijn oudste heeft meer smaak dan ikzelf
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-13 14:15
Trouwens niet heeeel verbaasd opkijken als ik met zonnebril op sta te fotograferen, doe hem dan af en toe even omhoog om resultaat/instellingen goed te zien maar anders vrees ik dat ik voor de pauze al met migraine sta.
Iets aantrekken waar jij en je kids zich goed bij voelen hoor
xMiinh
Geplaatst: 04-07-13 14:17
Ja ik neem ook een zonnebril mee denk ik.
jenne
Geplaatst: 04-07-13 14:19
Dat zou niet fijn zijn idd Cyn.
Ik heb ook geen korte broeken, vind niet dat ik dat de mensheid aan kan doen
Testebeest: Gewoon aandoen wat jullie zelf fijn mooi vinden, maar hele drukke prints raad ik zelf altijd af omdat dan vaak de aandacht daar meer naar uit gaat.
Even tussendoor, op de heenweg zou ik meerijden met iemand wiens paard helaas door blessure is uitgevallen. Marlies, zou ik misschien met jou mee heen en terug kunnen rijden bijv. vanaf Barneveld?