Tot zo dames!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Maar ik vond persoonlijk dat de organisatie wel strakker kon, onder andere vanwege de grijze gebieden die er nu zijn m.b.t. bovenstaande. Maar gebeurd is gebeurd en ik hoop nu dat we er met zijn allen alsnog uitkomen en dat de grijze gebieden opgehelderd worden. 

Vond het leuk om een keertje met een meeting mee te doen. Qua organisatie kan het idd strakker. Voor de meerderheid van de deelnemers was het geloof ik de 1e keer. Zelf wist ik totaal niet wat ik kon verwachten en heb het een beetje op mij af laten komen. Ik heb er totaal geen problemen mee dat de foto's door de fotografen worden gebruikt. Ik vond het top dat jullie er met z'n drietjes waren en zo enthousiast aan het plaatjes schieten zijn geweest. Zelf zal ik er absoluut geen gekke dingen mee doen. Ben toch niet zo'n social media mens en snap al helemaal niets van bewerken. Ik vind het vooral leuk de mogelijkheid te hebben een mooie foto van mijn toffe oudje na te kunnen bestellen bij jullie voor mezelf, de vorige eigenaar, en/of bijrijdsters. Nu ben ik héél benieuwd naar het resultaat!!!                                                         

Likemaaike schreef:magda_90 schreef:Bedatnkt! Je fotografeert normaal niet in RAW? Ik weet niet of je Adobe Lightroom hebt? Want dan kun je alles in één keer overzetten namelijk.
Adobe Lightroom? Ik wou hem daar mee fotograferen, alleen kom er achter dat mijn computer dat niet zo kan openen..
 Ik gebruik zelf inderdaad dat programma, heel ideaal. Je laadt alles in één keer en kan dan diverse dingen doen: