Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmmyJoycee schreef:Aaaaah, nadja. Dat wil ik ookAlleen wil je idee niet afpakken.. Dan heb ik nog een idee, haha. Als het warm is kunnen we in het water gaan staan en in het water gaan bellen blazen.
SANEX schreef:Ik heb 8 prikpaaltjes ( witte dikke ) en lint, eventueel heb ik ook roodwitte paaltjes met plastc ketting of lint ( van die verkeersdingen ) die op verharde ondergrond kunnen
Ik doe niet aan losgooien denk ik, met een enterhengst en een lieve maar toch eeuwig elastiekje-pony ( Bas-oeh spannend-pjieuW!) zie ik al het scenario voor me dat ik straks als een idioot door oenkerk kan vliegen om mijn pony's terug te halen.
Iemand nog wensen voor de shetlander of de enterhengst ( al kan je daar nog niet veel mee denk ik ) ?!
Denk dat die belleblaasbellen wél heel erg leuk zijn in combi met mijn bonte shet en zijn 8jarige berijdstertje. Als zij dan een zoetsappig roze jurk aan doet... ? Ik noem maar wat.
Eventueel andere wensen qua aankleding van pony en berijdstertje ? Heb er al eerder naar gevraagd maar helemaal niks vernomen....
Ik heb wel een heleboel gekke attributen die ik gebruik met de ponyfeestjes, maar of dat nou geschikt is voor foto's ?