Maar de PRE kan toch juist niet op de middag of begrijp ik het allemaal verkeerd?
EllisL
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-13 19:31
Kan maar dan kan flint en weet zelf nog niet of ik aanwezig kan zijn omdat ik 's ochtends mss naar oma moet omdat zij niet alleen kan blijven omdat opa nu iets meer dan een week geleden overleden is
Bij deze heb ik besloten flint terug te trekken als model.
loveslimpie
Geplaatst: 01-07-13 22:05
uhm... steefvicky we proberen zoveel mogelijk nog te regelen, maar wij kunnen er niet aan doen dat mensen last minute niet meer kunnen..
het zou daarom ook fijn zijn als je dat soort commentaar voor je houd dat is niet leuk voor de eigenaar van flint en voor ons, wij proberen zo gevarieerd mogelijke modellen voor jou lens te krijgen
Daantjee12
Geplaatst: 01-07-13 22:07
Jammer!
Sorry dat ik het zeg Ellis, maar is het misschien niet beter een andere datum te kiezen? Ik denk dat er nu teveel fotografen zijn in tegenstelling tot de paarden. Is natuurlijk leuk voor de eigenaar, maar ik ben van mening dat het voor de fotografen ook leuk moet blijven en een kans te hebben een foto te maken die niet 6x zo is gemaakt, en er eventueel iets aan over te houden
Nou zeg. Het was helemaal niet de bedoeling om Flint te beledigen oid, ik dacht toen ik die post schreef dat er geen modellen meer over waren. Maar toen zag ik de reactie van de eigenaar van Flint en kwam ik erachter dat die er nog was. Toen kon ik mijn post natuurlijk niet meer veranderen. Dan hoeven jullie je niet meteen zo aangevallen te voelen. Bij deze mijn excuses.
Lonneke en ik hebben 2 dingen besloten, de meeting wordt verplaatst (de datum wordt nader bepaald met de aller eerste modellen en fotografen lijst) En voor de fotografen die zondagmiddag niks te doen hebben en willen fotograferen, jullie kunnen naar de heide komen, voor vrijdag 22 uur opgeven(!), we hebben 4 modellen nu kunnen regelen: Blub: 3-jarige schimmel (geen foto)OF Fientje: en 2 Haflingers, waarvan een op de 2jarige keuring reserve kampioen is geworden
Er is een tijd afgesproken van kwart voor 2 met de haflingers. Afhankelijk van het aantal fotografen die zich nog aanmelden spreek ik met Angelique (van Blub) dezelfde tijd af.
GRAAG ZSM LATEN WETEN OF JE ALS FOTOGRAAF ZONDAG NOG KOMT (Via PB/topic/email)
Dan meld ik me af. Heb de dag daarvoor ook nog een meeting dus heb het druk zat. Hoor de andere datum wel en veel plezier voor de mensen die zondag nog gaan!!