Haha... Ja klopt.. En over het algemeen valt het ook niet zo heel erg op als je met een pony of paard in de duinen bent, maar aangezien we er zullen zijn met 11, is dat misschien wel een beetje te veel en opvallend.. Het zou dan ook zomaar kunnen dat de boswachter even komt kijken..
Je weet het nooit... en het is nou eenmaal verplicht om een vergunning te hebben..
@ ukie: Als het uiteindelijk nodig blijkt te zijn om labels aan te schaffen, dan gaan we dat inderdaad op die manier doen ! @ Blingh: Dat ga ik dan eventjes in mijn lijstje zetten. @Astor: Ik zal zo even een Mod pb-en
Zo'n jaarvergunning is op naam van persoon toch? Als Olivi ook mee mag dan wil ik graag een jaarvergunning. Anders is een dagvergunning voor alleen sun ook prima
Fem
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-13 23:38
Een jaarvergunning is gewoon een labeltje wat je aan je zadel/hoofdstel hangt... voor zover ik weet is die niet op naam. Bij ons op stal lenen we regelmatig elkaars label.. (Misschien is dit illegaal... maar dat weet ik niet zeker.. )
Ik zal eventjes in de gaten houden hoeveel er straks uiteindelijk nodig blijken te zijn..
MadelonSunny
Geplaatst: 04-04-13 23:39
Okee bedankt Dan wacht ik gewoon even af of Olivi uiteindelijk misschien ook mee mag. Kan namelijk best zo zijn dat ik dit jaar wat vaker daar heen ga en dat ik dan net voordeliger uit ben met een jaarvergunning
Ja vaak is het slimmer om een jaarvergunning te nemen als je van plan bent om vaker te gaan.. Vaak heb je het er al met een paar keer eruit qua kosten..
Fem
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-13 23:42
Ik heb even gespiekt.. Dagkaarten zijn 2,50 en een jaarlabel is 15,-
Zo hee das goedkoop! Bij ons betaal je €100,- voor een jaar, en €10,- per dag
Anoniem
Geplaatst: 05-04-13 16:14
Marjoow schreef:
Zo hee das goedkoop! Bij ons betaal je €100,- voor een jaar, en €10,- per dag
Wow waar is dat?
MadelonSunny
Geplaatst: 05-04-13 20:23
Foto van vandaag Sunny der flanken zijn dus weer bijgetrokken en ik kan der ribben weer niet meer voelen Oja, door het koude weer verhaart Sunny amper dus ze heeft nog steeds een geschoren vachtje en een ster op der bil. Ik zal de lijnzaad gaan geven zodat ze wat sneller verhaart
Laatst bijgewerkt door MadelonSunny op 05-04-13 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt