Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Undefined schreef:Ik zou trouwens wel een aantal gave kapsels bij mensen kunnen maken, als we deze van tevoren uitzoeken.
En ik ben al bezig met het uitzoeken van makeup zoals het plaatje wat ik poste van the vampire diaries!
Als ik niet gekozen wordt lijkt het me sowieso gaaf om te kunnen
Solarpleure: welke maat? Anders ik wel!
Rianneuhh schreef:Ik heb dr al een
Zou je wat met mijn haar kunnen undefined? Ik heb ook nog een vampiertiara, misschien dat je daar iets leuks mee kunt.
BH idee vind ik ook heel stoer, maar wel binnen. Anders heb je een vampier met kippenvel
Undefined schreef:Oh dat lijkt mij ook gaaf! Wil bij de primark ook nog zon jarettel setje halen dus die heb ik dan zeker wel.
Vampires in lingerie
Rianneuhh ja zeker welAls je van tevoren een beetje aangeeft hoe en wat, kan ik wel gaan zoeken naar een geschikt kapsel.
JamieShanin schreef:haha ja inderdaad he, maar misschien word zo'n broekje met jarretelbanden en bh wel erg bloot ?!
anders heb ik ook nog een leuk zwart strak rokje om er over heen te doen. maar met korset is misschien meer geslaagd met
zo'n broekje? (desnoods neem ik alles mee (we maken ons veel te enthousiast terwijl er nog niet eens geloot is) )
Undefined schreef:Ga ik even over brainstormen
Ik heb twee krultangen en twee stijltangen. (Ook een CHI!!!)
Ben nog van plan om een krultang aan te schaffen van 38 mm, dan krijg je van die hele grove krullen. Heb er nu een van 32 en een ultra dunne.
En gigantisch veel prut om in mijn haar te doen (knipjes, spray etc).