Is het misschien ook nog handig om een lijst met telefoonnummers te maken van iedereen, zodat we elkaar allemaal kunnen bereiken (mocht er iemand vertraging hebben, de weg kwijt zijn, enz.)?
Oei, weerbericht voor de gehele week en zondag ziet er nogal regenachtig uit Hopelijk veranderd het nog..
Channiiiej
Geplaatst: 13-05-13 15:17
heidiLOVER schreef:
Oei, weerbericht voor de gehele week en zondag ziet er nogal regenachtig uit Hopelijk veranderd het nog..
Ja, dat zag ik dus ook Staat zondag 60% kans regen bij mij Wat doen we als het regent, de datum verplaatsen? En wanneer wordt dat besloten (zaterdagavond/zondagochtend)?
Echt? ik zag 80% staan ja ik denk verplaatsen, ik ga niet in de regen staan met mn camera, dat is al eens mis gegaan zaterdagavond lijkt me het beste, sommigen moeten erg vroeg weg en anderen weer niet dus als het dan net word besloten als de vroege mensen al weg zijn is dat erg banketstaaf
Laten we afspreken dat we het voor zaterdag 8 uur laten weten of het doorgaat of niet? Moet alleen even kijken hoe we dat dan gaan doen met nieuwe datum want ik persoonlijk moet een aantal weken van te voren vrij vragen
Ja dan moet de datum wss gewoon een heel stuk opschuiven hoe jammer dat ook is Neem niet aan dat er mensen zijn die met hun camera in de regen willen staan of willen poseren met hond een halve dag in de regen haha Nouja allemaal duimen voor mooi droog weer en met hopelijk ook zon!
We zien het wel We moeten gewoon afwachten hoe de voorspellingen er zaterdag uitzien Anders wordt het idd verplaatsen, jammer, maar in de regen is ook niets haha
Leuk! Vergeet niet om het bericht ook te delen he! Op het wereldbolletje (openbaar), anders kan ik het niet zien En vergeet ook niet een reactie te plaatsen
Ik mis nog de telefoonnummers van: Leetje1996, Heidilover, Lovey_ou, Essie70, Lovesal, Colway, Toydoll, Samsie, Nicole en Wendy_Komen.. Ik stuur jullie even pb erover