Fotomeeting Mini's+ : Veluwe (Kootwijk)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 22:53

Ik had dat laatst ook, heb ook gewoon gevraagd wat er was, bij mij was het antwoord dat iemand anders haar al geholpen had haha.
Ik heb er zin in! Heb de leren halstertjes al gepoetst, vandaag nog even getraint, maar ze hebben nog dikke buiken hah, morgen avond maar eens flink aan het wassen.

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 00:04

Heb er zin in!
Ben alvast begonnen met de accu's op te laden en morgen ff plek maken op de geheugenkaartjes. Hopen dat mijn apparatuur me dit keer niet in de steek laat. Anders ga ik serieus een nieuwe set overwegen denk ik :p

Hoop trouwens zondag te weten welk paardje mijn aanstaande nieuwe 'mini' gaat worden :D

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 00:19

Laurahh schreef:
Mij maakt het allemaal niks uit, wil gerust mensen helpen hoor! Ben allang blij dat ik mee mag :D

Haha wat stom, als iemand jou een pb stuurt en delete voor je het leest, dan kan je dat zien. Nu ben ik benieuwd wat diegene te vertellen had :')

Dat was ik :'). Was aan het quote en toen stuurde ik het perongeluk.. Niks gene geheimen hoor. Post staat in het huiskamer topic haha

Uhm ik wacht wel een beetje af, maar heb ook pas net mijn eerste meeting achter de rug

Sappos

Re: Fotomeeting Mini's+ : Veluwe (Kootwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 00:21

Ik heb er zin in *D Morgen maar even wassen en schrobben. Smerige moddermonsters.

Ik heb zelf trouwens geen groom mee ofzo, zijn er nog mensen die "extra" mee gaan om paarden vast te houden/reflectiescherm te bedienen of moet ik ze gewoon aan een boom binden :') Hebben jullie uberhaupt reflectieschermen? :=

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 00:39

Hahaha yes, dan weet ik de reden van de mysterieuze pb :')

Als ik een auto heb om zelf te rijden (en daar lijkt het wel op) dan wil mijn zusje misschien wel mee, zal het haar morgen eens vragen :D

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 08:30

Ik heb zeker een reflectie scherm! Zou fijn zijn als ik die kan gebruiken! Maja moet er wel zon zijn haha :P

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 08:32

Het shcheelt dat het niet zo koud meer is dan houden de accu's het weer wat langer vol :P

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 08:34

Ik heb gelukkig wel 2 mensen kunnen vinden die mee gaan, is ook wel handig met die draken van mij, ik heb geen 3e voor je sap haha

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 09:14

Mijn vriend is een weekendje naar Boedapest dus
mijn vader rijd morgen maar ik neem er maar 1 mee.
Hij zal wel hyper zijn, trailer rijden vind ie zo leuk haha.

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 09:16

Mijn reflectie scherm gaat sowieso mee!
Want de zon gaat schijnen duhhh
hahaha :')

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 09:25

Mijn reflectiescherm zit standaard in mijn tas. In de hoop dat de zon gaat schijnen :')

Ik hoop voor je dat je camera nu wel meewerkt Lotte. Het is iig niet zo koud :)

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:11

Ik heb wel een reflectiescherm, maar die is te klein voor paarden, dus heb er nog nooit iets mee gedaan :')

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:22

Dit zijn maar kleine paarden laura haha

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:48

Ik zal vanmiddag eens kijken hoe madam eruit ziet.. ik ga niet wassen vind het nog te koud en ze is van zichzelf wel schoon eigenlijk. Ik zal wel even het 3e oortje bij scheren, sokjes opscheren en het baartje. Voor de rest zit ze mooi in zomervacht. <3

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:51

LS_fotos schreef:
Ik zal vanmiddag eens kijken hoe madam eruit ziet.. ik ga niet wassen vind het nog te koud en ze is van zichzelf wel schoon eigenlijk. Ik zal wel even het 3e oortje bij scheren, sokjes opscheren en het baartje. Voor de rest zit ze mooi in zomervacht. <3

Zo lang ze maar schoon is :D Als dat lukt zonder te wassen hoef je haar echt niet te gaan wassen hoor :D
En anders eventueel wat glansspray :D

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:54

Ik ga ook niet helemaal wassen, ze staan hier allemaal nog onder de deken dus geven al bijna licht.. ik was wel even de benen en staarten.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:56

Ze heeft heel veel wit maar ze is nooit echt goor, echt ideaal! Ze heeft ook een deken dus dat scheelt idd ook! Ik zal wel even der staart wassen. :D

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:59

Ik heb geen reflectiescherm helaas

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 12:00

Zal ik de mijne meenemen? Kan ik m sowieso voor mijn pony's gebruiken en als anderen hem willen lenen kan dat ook.

Moet ik nog iets bijzonders meenemen morgen?

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 12:01

Je verstand. :D :P

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 12:10

Ben en zip zijn natuurrlijk ook behoorlijk licht, vooral zip is wel een smeerzak buiten, benji vooral op stal haha
Iik heb nog zon grote bal, waar ze thelretich gezien mee gaan spelen, maar mijn ponys zijn er als de dood voor, zal hem mee nemen morgen als ik er aan denk, gaan ze wakker van kijken haha

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 12:43

Ik zeg een grullo is de ideale kleur.. Al heeft
hij dan ook wel wit in de manen en staart.

Wat doen we bij regen, hier kan ik hem namelijk
nu gewoon buitenbaden.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 12:46

Dat heb ik altijd bij me *D Laat jij je mond thuis _O-

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 13:54

@Madelon; Ik ben wat afwachtender dus heb het liefst iemand die het model wilt sturen als het kan, ben nog niet zo 'stoer' dat ik echt aanwijzingen etc nog kan(durf) geven aan het model :=. Composities etc kan ik dan weer wel een beetje als het model eenmaal goed staat zegmaar..
Maakt mij niet uit bij wie ik in een groepje kom (liefst wel iemand die dan kan aansturen, maar als dat niet kan hoor je me ook niet zeuren :) ), misschien wel handig als ieder groepje 1 reflectiescherm heeft? (Ik wil er ook nog steeds eentje :=)

Ben wat verlegen :Y)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 13:59

hamsterfan schreef:
@Madelon; Ik ben wat afwachtender dus heb het liefst iemand die het model wilt sturen als het kan, ben nog niet zo 'stoer' dat ik echt aanwijzingen etc nog kan(durf) geven aan het model :=. Composities etc kan ik dan weer wel een beetje als het model eenmaal goed staat zegmaar..
Maakt mij niet uit bij wie ik in een groepje kom (liefst wel iemand die dan kan aansturen, maar als dat niet kan hoor je me ook niet zeuren :) ), misschien wel handig als ieder groepje 1 reflectiescherm heeft? (Ik wil er ook nog steeds eentje :=)

Ben wat verlegen :Y)

Dan gaan wij samen met Laurahh. Ik geef altijd aanwijzingen, ben wat dat betreft soms echt een zeur en irritant voor de modellen :Y) Maar we willen natuurlijk mooie foto's :)

heartbeat999 heeft helaas moeten afmelden omdat der rijbewijs nog niet binnen is.
Dit betekent dat LS_fotos haar plek in neemt :)