Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laurahh schreef:Mij maakt het allemaal niks uit, wil gerust mensen helpen hoor! Ben allang blij dat ik mee mag
Haha wat stom, als iemand jou een pb stuurt en delete voor je het leest, dan kan je dat zien. Nu ben ik benieuwd wat diegene te vertellen had
LS_fotos schreef:Ik zal vanmiddag eens kijken hoe madam eruit ziet.. ik ga niet wassen vind het nog te koud en ze is van zichzelf wel schoon eigenlijk. Ik zal wel even het 3e oortje bij scheren, sokjes opscheren en het baartje. Voor de rest zit ze mooi in zomervacht.
hamsterfan schreef:@Madelon; Ik ben wat afwachtender dus heb het liefst iemand die het model wilt sturen als het kan, ben nog niet zo 'stoer' dat ik echt aanwijzingen etc nog kan(durf) geven aan het model. Composities etc kan ik dan weer wel een beetje als het model eenmaal goed staat zegmaar..
Maakt mij niet uit bij wie ik in een groepje kom (liefst wel iemand die dan kan aansturen, maar als dat niet kan hoor je me ook niet zeuren), misschien wel handig als ieder groepje 1 reflectiescherm heeft? (Ik wil er ook nog steeds eentje
)
Ben wat verlegen