Jij stond dus al in de ochtend Van de middag moet er nog iemand naar de ochtend! Ik heb Desiree een mailtje gestuurd, ik hoop dat we het zo kunnen oplossen!
ja inderdaad, vond het al vreemd kon cortana niet sochtends?
Desireex
Geplaatst: 15-01-13 00:26
Ik ga met een hackamore met al het andere is pluisje onstuutbaar of onrembaar en dan kies ik toch liever even voor de veiligheid. Ik rij het liefst met een boomloos zadel maar ik kan vast ook wel wat proberen zonder zadel. Ligt een beetje aan hoe pluisje die dag is mijn rijset is trouwens bruin
Ja als er echt niemand van de middag naar de ochtend kan, zal ik toch moeten schuiven in de modellen zodat Angelo mee gaat. Dan kunnen Mees en Angelo in de ochtendgroep
Als het zo lukt om het te regelen dat jij of cortana in de ochtendgroep kan, gaan Sita en Lady naar de middaggroep en jij of cortana en Cindy naar de ochtendgroep.
Anders zal ik toch een model moeten verplaatsen, en gezien de stemming ben jij dat helaas... Dan kan Mees samen met Angelo in de ochtendgroep, en kunnen Sita en Lady in de middaggroep. Cindy gaat dus sowieso naar de ochtendgroep dan
Niet helemaal eerlijk om pluis af te laten vallen.
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-13 00:51
Yup. Dames, maak je nog niet al te druk, pas wanneer het er echt op aan komt moet ik echte beslissingen gaan maken, en dat is nog lang niet aan de orde! We hebben nog tijd zat tot de meeting!