Idd wel erg gaaf. Ik wilde gewoon in bruine rijkleding zet gaan... Zijn er uberhaubt wel mensen die rijfotos willen?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 13-02-13 12:58
jaaaaaaa! Moi! Van de fotografes iedereen wel denk ik trouwens heb er echt zin in, verkoudheid is BIJNA weg, zal een kilo dropjes meenemen, dan moet het goedkomen.
Ben benieuwd naar je hoofdstel Nina! Zoiets als de "Ringwraith"-link is ook gaaf, zo'n leren stuk voor op het hoofd Heb een hele doos leer staan, ga ik van de zomer maar eens wat proberen...
Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 13-02-13 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt
_Lisaa_
Geplaatst: 13-02-13 12:59
Ik wil wel gewoon strand cross foto's maar ik hoef verder geen nette rij foto's ofzo rij nooit heel serieus gewoon lekker recreatief haha. ik ben ook geen geweldige ruiter ofzo! Vind crossen, longeer en portret foto's leuker! maar ik ga ook gewoon in normale kleding, spijkerbroek en trui en me jas niet in een trouwjurk ofzo. met westernzadel enzo. Dus hoop dat er nog wel meer mensen zijn die niet helemaal opgedoft in trouwjurk en dergelijke komen, wel gaaf om naar te kijken natuurlijk naar de gene die t wel hebben hihi. Heb er zinzinzin iinnn!!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 13-02-13 13:09
hoeft ook niet hoor Lisa, gewoon aandoen wat je leuk vind om mee op de foto te komen! Als je het maar naar je zin hebt, dat zie je nl op de foto ik kom deels ook voor de crossfoto's, ik ben gek op crossers maar "gewone" nette rijfoto's en thema's zijn ook errug leuk voor het portfolio. Hoe meer variatie op zo'n dag, hoe leuker!
heidiLOVER
Geplaatst: 13-02-13 13:10
Gewoon geklede mensen te paard is ook goed hoor, jullie hoeven niet allemaal een bepaald sprookje of thema aan te trekken en inderdaad hoe meer variatie hoe beter, we hebben er een paar die met een apart thema komen en ook gerust mensen die niet met een bepaald thema komen dat is juist leuk
Okee gelukkig, dan kom ik gewoon in me normale kloffie en poown ook normaal natuurlijk wel op en top verzorgd schoon en mooi haha. Voor jullie fotograven is t idd wel super leuk natuurlijk mensen met meerdere thema's! Ik ben geen geweldige ruiter en mijn poown loopt ook meestal niet aan de teugel of iets maar goed daar moeten jullie maar doorheen kijken meestal is ze gewoon braaf op het strand haha en plezier zullen we zeker hebben heb er echt mega veel zin in
NiKip
Geplaatst: 13-02-13 16:42
Bovenkantje van mijn outfit Ziet er wel leuk uit met die mantel erbij denk ik
Wauw heel leuk ! Ik stem ook voor rood dan als je het gaat verven!
NiKip
Geplaatst: 13-02-13 19:26
Rood had ook wel mijn voorkeur
@ Winner: Bereid je voor op veel gehinnik Frits vind het altijd super gezellig! Hij kan alleen niet zo goed hinniken.. Klinkt een beetje alsof hij al zijn hele leven zware van nelle rookt
Haha nikip vet filmpje, ik heb ook zo'n poown dat gaan jullie ook nog wel horen die knort/hinnekd ook als een varken hahah xd
dames even een vraagje, we doen eerst portret foto's toch? Want ik wil even weten hoe ik sor op de trailer zet opgezadeld of alleen met halster Enzo.. Wnt anders blijf k op en af zadelen xd sor is namelijk ook na 3x rengalop helemaal zeik nat en ze kan ook niet stilstaan op het strand, wnt dn gaat ze dansen op der plek enzo haha xd hoop dat iemand even wil antwoorden haha :d
flauw dat het nou precies voor de middag groep om 2 uur moet gaan regenen bah stomme Nederland! ik hoop heel hard dat het droog blijft en t een beetje te doen is.. ik ben namelijk vandaag een half uur op het strand geweest met poown nou ik was aan alle kanten bevroren dus hoop echt op nog wat warmer als 5 graden zelfs! haha. thanks voor het antwoord, dat heel fijn dan is sor van t longeren miss al wat meer moe dat ze met rijden een beetje in te houden is vandaag was het ook hard hard hard haha xd
Ik kan gelukkig thermokleding onder mn jurk aan... Beggar zal niet veel drukker zijn met het koude weer, hij staat 24u per dag buiten dus hij is niet anders gewend
Ik doe thermo ondergoed aan. En ik plak denk ik zo'n warmte pleister op. Komt helemaal goed
_l_amanda_l_
Geplaatst: 13-02-13 23:09
warmtepleister? Kan ik die ook in mn schoenen doen? Ik moet i.d.d. ook al ff gaan voorbereiden wat allemaal mee moet.. Moet ook nog ergens logeren èn de mantel meenemen Iemand een ezeltje over?
NiKip
Geplaatst: 13-02-13 23:21
_l_amanda_l_ schreef:
doet me een beetje denken aan die T-Rex die de jeep achtervolgt in Jurassic Park, NiKip