Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieke123 schreef:Ik sta mijn plekje ook af! Ik heb besloten om naar een andere meeting te gaan die helaas verplaatst is naar deze datum.
Ik had me ook ontzettend verheugd op deze meeting maar op dit moment heb ik dus een beetje een luxe probleem... Vind het stiekem wel leuk om zo iemand anders blij te kunnen maken. Volgens mij was EquiPhoto next in line na Richard!
Kasmir schreef:lieke123 schreef:Ik sta mijn plekje ook af! Ik heb besloten om naar een andere meeting te gaan die helaas verplaatst is naar deze datum.
Ik had me ook ontzettend verheugd op deze meeting maar op dit moment heb ik dus een beetje een luxe probleem... Vind het stiekem wel leuk om zo iemand anders blij te kunnen maken. Volgens mij was EquiPhoto next in line na Richard!
Wat ongezellig LiekeIk heb besloten bij deze meeting te blijven en de andere af te wijzen
EquiPhoto schreef:Ik hoop dat ik mee kan! Deze week krijg ik m'n rooster.
Als we half 4 klaar zijn heb ik goede hoop dat ik mee kan
Saskiakiefie, jij komt nog van voorbij Arnhem, hoe ga jij naar deze meeting?
Is er eventueel iemand anders waarbij ik mee kan rijden? Ik woon in Arnhem-Noord, Schaarsbergen en kan met de trein vanaf Arnhem Centraal!
WildWings schreef:Ik baal zoooooo dat ik niet mee kan haha, iedere keer als dit topic weer langskomt krijg ik weer een baalbui
VisibreTeam schreef:Als iemand van de paardenmodellen nog een handje extra nodig heeft kan ik eventueel ook wel komen!
Vind het ook wel gezellig en heb toch niks te doen dat weekend zover ik weet