Onze andere gaat niet met je mee naar huis, en dat is een kruising met Mechelse herder. In Shiva zit pitbull bij in. Dat was ook een mooie hond zeg! Zuci vind ik ook leuk
Stabiel moet je ook aanleren wij hebben van 8 week tot 3 jaar er flink boven op moeten zitten maar dat werpt zn vruchten wel af. Assad is ook een hond die erg goed onder appél staat
Ben wel heel benieuwd hoe alles gaat en heb om net zulk weer als vandaag gevraagd
Ik heb er ook heel veel zin in! Wel al een heeeele drukke dag gehad vandaag, net verhuisd en de eerste nacht in m'n nieuwe huis vannacht, dus als jullie morgen iemand zien die eruit ziet als een opgegraven lijk met coupe windhoos, dat ben ik!
Ik ben te herkennen aan mijn aanhang, zowel in mens- als in diervorm. Mijn mama en zusje gaan ook mee, maken we er een familie uitje van. Mijn zus is student diergeneeskunde dus voor calamiteiten hebben we ook een semi-DA bij ons, haha! Gis krijgt morgenochtend iets tegen zijn reisziekte en dan zijn we er klaar voor!
Seven
Geplaatst: 03-02-13 00:28
Voorstellen zou bij mij ook niet moeten ik ben die met die grote waakse bruine naast me hahaha. O en de zwart witte canon En natuurlijk herkenbaar aan de andere bokker waar ik mee kom met de aussie
Ik ben ook nog eens paraveterinar dus dat moet goed komen merrieveulen,
Hoop alleen dat ik namen kan onthouden daar ben ik zo slecht in
Ik ben het kleine meisje met de rechte pony! Moet ook niet te missen zijn haha! Morgen er al om 7 uur uit ong 2 uur rijden ! Zin in!
JAZZ4ff
Geplaatst: 03-02-13 09:25
Ben te herkennen aan mijn te veel aan gear die ik bij me heb.
merrieveulen
Geplaatst: 03-02-13 09:59
Namen onthouden, nou ook ik betwijfel of ik aan het einde van de rit alle namen weet, haha! hoeveel zijn het er? 20 mensen en 10 honden? *krabt achter oren* twijfelgevalletje....
eilleen333
Geplaatst: 03-02-13 10:12
JAZZ4ff schreef:
Ben te herkennen aan mijn te veel aan gear die ik bij me heb.