Heb ik inderdaad net gedaan, gevraagd hoe ze vindt om van locatie te veranderen en haar op het topic gewezen.
Okkieenjoy
Geplaatst: 06-04-13 21:57
ponyparadijs schreef:
Ik heb van Cchanny een nummer haal haar op van het station Dus dat is geen probleem
Vind zij een andere locatie dan ook niet erg? Weet niet waar zij vandaan moet komen, misschien moet zij dan wel langer reizen?
Ik kijk morgenochtend om 7.30 wat het gaat worden...
Laatst bijgewerkt door Okkieenjoy op 06-04-13 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt
NathalietjeB
Geplaatst: 06-04-13 21:58
als we locatie veranderen ga ik niet mee aangezien ik zelf nog half ziek ben...en me zoontje nu ook tussen niet en wel ziek zijn hangt..
ponyparadijs
Geplaatst: 06-04-13 21:59
Oke En hoe staat Fellor er tegen over?
Okkieenjoy
Geplaatst: 06-04-13 22:00
Citaat:
als we locatie veranderen ga ik niet mee aangezien ik zelf nog half ziek ben...en me zoontje nu ook tussen niet en wel ziek zijn hangt..
Ah, jij zou dan ook als fotograaf komen? Dan ben jij toch de derde fotograaf voor Schoorl? Laat het anders maar gewoon bij Schoorl hoor, dan sla ik over.
Okkieenjoy
Geplaatst: 06-04-13 22:00
ponyparadijs schreef:
Oke En hoe staat Fellor er tegen over?
Heb ik ook een pb gestuurd, maar is nog niet gelezen.
ponyparadijs
Geplaatst: 06-04-13 22:01
Ja maar dan kwam Fellor ook niet toch? Dan houden we nog maar 4 honden over.
Misschien is het handiger als iemand de leiding op zich neemt of dat het hele gebeuren afgeblazen wordt. Zou het fijn vinden dit te weten voor ik morgen voor niets vroeg mijn bed uit kom
Balen dit zeg.. maar misschien maar beter. Een nieuwe datum prikken dan maar..En dan gewoon in Schoorl
hamsterfan
Geplaatst: 06-04-13 22:10
Afblazen is misschien een goed idee, zou het wel jammer vinden, kan op allebei de locaties komen. Zouden op allebei de locaties 3 fotografen hebben. Hoe zit het dan met de modellen?
welke locatie hamsterfan? Ik zou echt graag komen. Waar maakt mij niet zo veel uit. Wil het stel graag op de foto hebben. Dus mocht het niet door gaan wil ik best met een fotograaf ergens afspreken!
Zowel schoorl als groene weelde Dan (groene weelde) zouden er 3 modellen zijn en 3 fotografen aangezien ik niet denk dat plaisir en Fellor dan komen maar dat weet ik niet(anders zouden het er meer zijn)
Ik zie het inderdaad.. Als jij, loiz, Cchanny, en Maud(?) en plaisir? Een andere locatie prima vinden en iedereen gaat daarmee akkoord vind omdat ook goed
Het enige wat ik dan nodig heb is een duidelijk afspreek adres voor de Tom Tom, en graag een telefoon nummer (of meerdere)
Hoofddorp geloof ik?
Anoniem
Geplaatst: 06-04-13 22:29
Ik vind het superleuk om zoiets te doen, maar met zoveel afmeldingen enzo voor mij helaas niet genoeg de moeite. Ik sta zeker open voor een nieuw iets op korte termijn organiseren waar iedereen wel bij blijft lezen en rekening mee kan houden