Ik moet helaas toch nog afzeggen op t laatste moment. Heb echt geen oog dichtgedaan, denk 1,5u geslapen sinds dat ik mn bed in ging. En ben steeds misselijk. Blijf maar een dagje op de bank... ik baal...
Meiden heb mn handschoenen laten liggen! Mocht iemand t lezen willen jullie ze aan mary meegeven dat is t makkelijkst! T was trouwens gezellig, bedankt allemaal!
Dat betekend dus dat [***] niet is gekomen(?)... Fijn ze heeft wel een pb gehad en ook gelezen. Verdikkie kan je nog de boel proberen zo goed mogelijk te organiseren maar hier kan ik ook niet tegenop
Vermaakt iedereen zich wel? Blij dat de eerste positieve berichten er al zijn.
(anders er is nog een vrijgezellen/bijna getrouwd feest aan de gang met foute muziek en vreemde mixje's)
cloris
Geplaatst: 03-03-13 17:21
Dat denk ik idd, want we waren maar met 2, de Fell was er ook! we hebben ons prima vermaakt hoor alleen had ik een 'jaszak' paard, hij ging geen cm van mijn zijde vandaag
pfff ik ook. paardje erg vervelend geweest, niet blij mee. Hoop dat er evengoed nog leuke foto's bij zitten.
stoltur
Geplaatst: 03-03-13 18:08
Wij zijn ook weer thuis. Skotta was ook al niet zoals ze normaal is, ze wilde echt niet stilstaan.... Hoop ook echt dat de fotografen er nog wel wat aan gehad hebben. Het was denk ik in ieder geval een uitdaging. Heel erg bedankt!!!
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 03-03-13 18:13
Ik heb even snel een paar foto's er tussenuit gepikt.