Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben benieuwd wat hij in april allemaal kan
liggen zou ook wel lief zijn voor op de foto's
borrie01 schreef:Wel allemaal op heel speelse wijze hij is tenslotte nog echt baby maar alles wat hij zelf aangeeft stimuleer ik.
Bright mag dat echt allemaal niet van mij, met zijn 2,5. Over een tijdje ga ik beginnen met VD, maar hij moet eerst maar de normale omgangsdingen weten, en niet alles wat eigenlijk "fout" is, stimuleren als goed gedrag. (Nu is Bright perfect opgevoed hoor, don't worries!)

.
devon04 schreef:De meiden bij mij op stal doen wel wat kunstjes hoor met de pony's, op de vorige open dag hebben ze zelfs zelf een show in elkaar gezet en dat was echt super leuk!

Bij Bright is geen rijbak, alleen een paddock, maar die's niet vlak nu natuurlijk doordat ze er in spelen en rennen, dus dat is vragen om kreupel worden als ik er in ga longeren. Gelukkig speelt hij veel met zijn maatje, dus spieren bouwt hij vanzelf ook wel wat op. Hopelijk over een week kunnen we weer trainen! 
alleen staan een aantal paarden er s'winters altijd een paar uurtjes in en dan maar buiten rijden. al schrikt het paard waar ik op rij echt overal van. van dat ene grasprietje wat er gister niet was en van zijn eigen schaduw enzo 

We zullen zien!