Deze stond ik het topic. Waar we kunnen parkeren was op een foto aangegeven.Dichtstbijzijnde adres was Bemmelenberg 21. Ga nu de foto ff terugzoeken
Found it,Rood is de parkeerplaats waar we verzamelen Blauw is de heide. Waar de A staat is Bemmelenberg 21
EllisL schreef:Door afmelding van Nicole85 met Staff is er nog een plaatsje vrij 's ochtends!Ellis, als we niks meer vinden als model voor in de plaats van staff dan kunnen wij misschien met een hondje extra komen maar das niet zeker
ik kan ook mijn jackteck meenemen maar moet er wel iemand zijn die zich over haar kan ontfermen de hele dag.
iets later starten vind ik geen probleem Overigens ben ik er zeker bij. Mijn vriend brengt en haalt me!
verography schreef:iets later starten vind ik geen probleem Ik zou het ook niet zo erg vinden lekker langer slapen haha!
Zin in!!!!! en hopen op prachtig weer!Morgenavond mijn 'model' nog eens goed wassen en kammen etc.. en hopen dat er niet te veel wind staat anders verwaait haar prachtige modellen kapsel
Haha en krulspelden...jammer dat ze geen stopcontact in een bos hebben anders had ik mijn stijltang en fohn nog mee kunnen nemen