Ik ken wel iemand met een Blue Merle collie, maar volgens mij zit die er al een tussen en heeft zij die dag ook nog een verjaardag. Misschien kan ze voordat ze op verjaardag gaat, maar dat weet ik niet...
JulietteFoto
Geplaatst: 23-02-13 11:30
JonneN schreef:
Ik ken wel iemand met een Blue Merle collie, maar volgens mij zit die er al een tussen en heeft zij die dag ook nog een verjaardag. Misschien kan ze voordat ze op verjaardag gaat, maar dat weet ik niet...
ja maar volgens mij was dat een pup. Bleu Merle collies zijn mooi!
Ik vind labradors zulke heerlijke honden Wat mij betreft is het helemaal prima als hij (zij?) mee komt
Yvettee
Geplaatst: 23-02-13 12:15
Uhm dan is de keuze tussen 1. En 2.
Dus fotografen zeggen jullie het maar (stuur maar even via pb, dan hou ik het daar bij. Je kunt je keuze dan uiterlijk doorgeven tot 18:00uur vanavond. Of is dat voor de modellen te laat?)
Alleen Yvonne, gaat het jou lukken om dan het 's morgens en het 's middags te komen? Omdat de honden het 's morgens zijn?
Mayling27
Geplaatst: 23-02-13 12:15
Ik heb ook een hond, die was ook aangemeld, maar me zusje (duuk2011) kan morgen niet mee, Helaas! En ik weet niet of ze bij vreemde zal blijven zitten zonder lijn (zonder naar mij of andere honden ) te rennen haha
Oke wacht dan zetten we nu een stop op de honden en dan zal ik de fotografen wel weer een pb sturen zodat ze kunnen stemmen! Dan gaat het dus om deze 4 honden
Yvettee
Geplaatst: 23-02-13 13:20
De pb's van de stemmen op de honden komen al binnen! Super dat jullie zo snel reageren!
Helaas heb ik nog een afmelding van Ashley5760 maar ik heb al contact met callychanel gehad en zij neemt nu ook haar fries mee!
Dafness
Geplaatst: 23-02-13 13:23
Yvet krijgen we vragen een nieuwe update van modellen en de planning?
Ik neem aan dat vragen vandaag moet zijn? Als je dat bedoelt ja dat krijgen jullie vanavond! (ik moet over een half uurtje werken en dan na 5 uur maak ik alles in orde) Maar qua tijden veranderd er niks aan de planning, er worden alleen twee modellen veranderd. De fries komt in de plaats van Ashley5760. En de hond die wordt uitgekozen komt in de plaats van Romy