Super dag gehad, dit de eerste keer.. Maar helemaal super..
Inderdaad het was goed geregeld..Ben erg blij met deze ervaring..En eindelijk bokkers in het echt gezien.
Gerjan heeft ook wat foto's gemaakt van de dag zelf, zal wel even kijken of ik een link kan maken een deze dagen. Mn laptop is bijna leeg dus plaats 1 foto van Dirkje.
Ben super benieuwd naar de rest!!! Vond het allemaal knappe modellen..
_l_amanda_l_
Geplaatst: 18-11-12 19:09
Hèhè, ben ook weer gearriveerd, koud buiten! Onderweg nog even een broodje gekocht dus nog later thuis dan gepland haha Nu foto's uitzoeken en uploaden, vond het een zeer geslaagde dag met idd goeie organisatie, leuke modellen en smiddgas toch nog heel mooi weer!
Bamorka
Geplaatst: 18-11-12 19:13
Ik ben weer thuis, paard staat weer veilig op stal! Ik vond het ook leuk! en goed georganiseerd idd Voor herhaling vatbaar!
Nou, nathalie, sanne en ik zitten nog in de auto XD Ik ben pas over 3kwartier ofzo thuis xd
xGoldenHero
Geplaatst: 18-11-12 19:24
Ik vond het ook een gezellige dag! Zo al mijn fotos op de laptop zetten, net even snel doorgekeken (fijn een groot scherm en ik heb al een paar die ik echt leuk vind. maar nu de kwaliteit nog bekijken op de laptop
Oh, ik ben zo benieuwd naar de eerste foto's , maar ik begrijp best dat jullie naar zo'n dag compleet afgedraaid zijn en geen zin hebben in foto's uploaden.
Bibi en Echo waren ook flink moe, stonden vanmiddag lekker in het zonnetje in de paddock te slapen.
Hmm even vraagje, wie was diegene met dropbox gebeure ookalweer (voor de foto's die ik gemaakt hebt met een andere camera en SD kaart)? (snap het namelijk niet echt en heb printscreens/hulp nodig XD)