Ik heb helaas wel wat foto´s die voor mij tegen vallen maar ik heb ook echt foto´s waar ik heel blij mee ben. De foto´s met als achtergrond met de boom vind ik best lastig te bewerken en ben ik zelf niet 100 procent te vreden over. Maar ik hoop dat jullie ze wel mooi vinden. (denk dat ik die foto's een beetje op het laatst doe zodat ik er even goed voor kan gaan zitten)
Tempo zit er lekker in, net even nageteld en idd al 53 foto's bewerkt, ben trots op mezelf Zo even wat eten en daarna gewoon weer verder gaan
En ik vind het echt top dat bijna alle fotografen zo snel zijn, goed bezig zeg! Dus de modellen kunnen van geluk spreken
ahrg ik heb blaas ontsteking, dus net een uur bij de wc in de buurt gebleven, pff wat is dat naar zeg. maar het gaat beter dus ik ga weer snel aan de slag
als alle eigenaren mij hun e-mail willen toesturen, stuur ik ze naar je op daar wordt dan wel alle touwtjes weggewerkt (en mijn naam verdwijnt ook van de foto:P + iets groter formaat)
ik ben ook over heel veel foto's niet tevreden, maar goed hoop dat jullie er blij mee zijn! Als er trouwens een foto is waar iemand heel graag draad weg wilt, zeg het daneven!