Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tylando schreef:dus kom jij ook uit steenbergen Breghje?..woon ik ook niet zo heel ver van jou vandaan!!
tylando schreef:vidar staat in nispen bij visdonkse bos! eigenlijk meer in roosendaal als nispen!
dus voor mij 20 min met auto!
sta jij in rucphen met je paard? heb ik ook een tijdje gestaan bij de manege! foutste beslissing van mijn leven!
Breghje schreef:tylando schreef:vidar staat in nispen bij visdonkse bos! eigenlijk meer in roosendaal als nispen!
dus voor mij 20 min met auto!
sta jij in rucphen met je paard? heb ik ook een tijdje gestaan bij de manege! foutste beslissing van mijn leven!
Klopt, Bregh woont in Rucphen en ik in Stb. Weet ik tenminste zeker dat ze niet ineens op de koffie komt, veel te ver lopen voor haar.Als alles meezit ben ik dat ook ongeveer kwijt, maar op de dijk naar K'land slakken ze nogal eens helaas....
tylando schreef:schaam me eerlijk gezegd nog steeds heel erg dat mijn pony zo bokkend de hei overging![]()
was nog blij dat ik bleef zitten!! pff beeld zie ik steeds weer in mijn gedachten!
hij vind zichzelf zo vreselijk grappig![]()
al kan ik dat wel waarderen want hij toont karakter, maar had het toch graag anders gezien! maar hou wel van hem hoor!!!
tylando schreef:Breghje schreef:Klopt, Bregh woont in Rucphen en ik in Stb. Weet ik tenminste zeker dat ze niet ineens op de koffie komt, veel te ver lopen voor haar.Als alles meezit ben ik dat ook ongeveer kwijt, maar op de dijk naar K'land slakken ze nogal eens helaas....
daarom zou ik liever over díntelóord/ oud gastel rijden! die dijk is zo'n drama