Ik wilde zelf vragen of er fotografen zijn die meer ervaring hebben met fotomeetings(en ik weer dat die morgen mee zijn) die mij morgen wat kunnen helpen. Het is zelf mijn eerste fotomeeting, daarom had ik Bibi ook gevraagd als mede organisator. Nu Bibi wegvalt voor morgen, heb ik dus geen ervaren persoon meer die me kan helpen. Het komt vast wel goed maar ik wilde het hier wel even neerzetten.
Dit word ook mijn eerste fotomeeting. Zou vaak naar een gaan maar die werden elke keer afgelast wegens slecht weer. Nu heb ik er echt enorm veel zin in, vooral met mijn nieuwe lensje!
Dit word ook mijn eerste fotomeeting. Zou vaak naar een gaan maar die werden elke keer afgelast wegens slecht weer. Nu heb ik er echt enorm veel zin in, vooral met mijn nieuwe lensje!
Eens moet de eerste keer zijn! Nieuwe speeltjes zijn altijd leuk.
Van wie mag ik zijn of haar telefoonnr ontvangen via pb. Ik ben niet zo'n helder licht mwb de lokatie vinden zelfs MET Tomtom, dan kan ik altijd even bellen "just in case"
Ik heb er wel echt zin in Welke modellen kwamen er nou precies?
NinaCharlie
Geplaatst: 17-08-12 21:37
Laraax schreef:
Welke modellen kwamen er nou precies?
ik
alcootje
Geplaatst: 17-08-12 21:39
Ik kom met zortin( fjordenhengst).
Bibi, heel veel beterschap
Lara
Geplaatst: 17-08-12 21:39
Oh fijn, ga jij lekker in het vennetje zwemmen voor ons
_Dune_
Geplaatst: 17-08-12 21:57
Beterschap Bibi! Wat ontzettend balen voor je
Komt wel goed met die meeting morgen, we houden het gewoon allemaal zelf een beetje in de gaten en helpen elkaar gewoon, dan komt het vast wel goed! Paard is gewassen, hopelijk houdt hij zich een beetje schoon vannacht.
Het vennetje is trouwens erg ver opgedroogd helaas... Ik ben nog even gaan kijken vanavond. Gelukkig staat de hei dus wel heel mooi in bloei!!
MS_eventing
Geplaatst: 17-08-12 22:27
zo nu net klaar met cortana 2 uur wassen! Nou ze is behoorlijk wit ook al hoofdstelletje mooi ingebet dus wij zijn er klaar voor! alleen nog geen idee wat ik aan moet doen! Voor morgen de zegmaar rijfoto s met halster? gewoon paardrijkleren of gewoon sprijkerbroek? Nou nu nog lekker een filmpje kijken met een zak chips! haha ik ben helemaal klaar vor morgen
Nou ik kom met cortana als model en mijn zus michelle komt met haar pony porsche!
Anoniem
Geplaatst: 17-08-12 22:31
Leuk om te lezen dat jullie er allemaal zin in hebben!
Ik wil hier in het topic trouwens graag Bibi heel erg bedanken voor al haar hulp . Zij heeft ook een heleboel geregeld en als ik dingen niet wist hoefde ik haar maar te pb'en. Bieb, ik vind het heel jammer dat we je morgen moeten missen, maar echt heel erg bedankt voor alles . Zonder jou was het me nooit gelukt!