MadelonSunny schreef:Citaat:Carpoolers hebben van mij bericht gehad over waar en hoelaatAlleen vergeten te zeggen dat ik met een goud/beige kleurige Renault Megane (cabrio uitvoering) kom. Ik hoop dat jullie niet zo lang zijn want achterin is niet superveel ruimte
Weet iemand hoe station Barneveld Centrum in elkaar zit? Ik ben er nog nooit geweest. Welke kant is het makkelijkste om af te spreken?
Verder mis ik nog een bevestiging van de fotografen Killyenn en Lottjxx dus daar ga ik nog even achteraan.
Ik verwacht tussen 09.45 en 10.00 in Kootwijk te zijn.
Ik ga het schema even wat aanpassen omdat ik liever de losgooi-foto's en rijfoto's apart heb. Er zullen dus losgooi-foto's worden gemaakt voor het rijden. Hierdoor zullen de middagmodellen iets later aanwezig moeten zijn. Maar het zal niet langer dan tot 5 uur duren.
Voor de modellen
Jullie krijgen van mij elk een gekleurd kaartje. In het begin moeten fotografen altijd een beetje zoeken naar de modellen dus dan zijn die kaartjes erg handig. Deze kaartjes moet je tijdens de wissels van fotografen even duidelijk laten zien. De fotografen weten naar welke kleur ze toe moeten lopen
Voor de fotografen
Jullie krijgen zondag van mij elk een A4 met daarop het tijdschema. Daarop staat met wie je een duo vormt en wanneer je naar welk model moet. De modellen krijgen ieder van mij een gekleurd kaartje zodat jullie makkelijk kunnen vinden wie jullie moeten hebben. Jullie dienen je te houden aan het schema! Dit om te zorgen dat straks niet alles door elkaar loopt. 5 modellen en 10 fotografen tegelijk is best veel en we willen natuurlijk zo min mogelijk uitlopen
Edit: Voor de foto's maak ik een website zodat alles overzichtelijk bij elkaar staatAls fotografen liever een link plaatsen dan kan dat ook gewoon op de site vermeld worden
Plannen zijn gewijzigd. Lottjxx wil ook meerijden dus ik kom met de Volvo aangezien er in de Megane maar 3 mensen passen. Dat wordt dus geen cabrio rijden met mooi weer

Ik kom nu met een zilveren Volvo V70