Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FlorienM schreef:Toen wij er waren geen problemen mee gehad. Er schijnt een boswachter langs te zijn geweest die er verder niks van heeft gezegd. Daarbij noemen we het wel het Aamsveen , maar je gaat niet letterlijk het Aamsveen 'in' . Ik denk dat als je dat doet het niet meer mag
Dott schreef:Mja ik ben er in principe voor. Moek dus alleen regelen dak er kom. Als dat niet lukt dan moet ik alsnog afmelden. Als ik nou heel veel mazzel heb heeft mn moeder dan dr nieuwe auto
Jolliej schreef:Dott schreef:Mja ik ben er in principe voor. Moek dus alleen regelen dak er kom. Als dat niet lukt dan moet ik alsnog afmelden. Als ik nou heel veel mazzel heb heeft mn moeder dan dr nieuwe auto
Als je een trailer hebt kan ik je wel ophalen. Wordt even proppen met de spullen en twee andere mensen in de auto, maar moet lukken
Dott schreef:Moet wel eerlijk zeggen dat ik een beetje pissig beneindelijk weer eens een meeting waar ik aan mee kon doen omdat ik er ohz naartoe kan, en dan nu dit. Ben misschien nog wel meer teleurgesteld dan pissig. Ik snap dat mensen t risico niet nemen, heb ik alle begrip voor, maar neemt niet weg dat Zac nu een keer gekozen is en we alsnog (waarschijnlijk) niet komen omdat de locatie ineens veranderd moet worden