ook bij deze de kwaliteit beter wordt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
valiantS schreef:Ik zal hem vanavond iets groter in het album zetten estella ,zodat
ook bij deze de kwaliteit beter wordt![]()
[ Afbeelding ]
JolisaJ schreef:Prachtig weer Astrid, heel erg mooi! Echt jammer dat je er 's avonds niet was!
Nu ga ik even heel brutaal zijn, sorry daarvoor... Maar als wij als avondgroep het heeeel lief vragen wil je er misschien ook 1 voor ons bewerken?
valiantS schreef:JolisaJ schreef:Prachtig weer Astrid, heel erg mooi! Echt jammer dat je er 's avonds niet was!
Nu ga ik even heel brutaal zijn, sorry daarvoor... Maar als wij als avondgroep het heeeel lief vragen wil je er misschien ook 1 voor ons bewerken?
Dank je wel !
Een foto van een ander bewerken is makkelijker gezegd dan gedaan![]()
Ik neem de foto al zodanig dat het licht zo valt als ik graag zou willen
de vage en lichte delen heb ik er niet ingeshopt die zitten al in het origineel de waas is van het achter de struiken zitten met mijn camera.
Ik accentueer alleen die stukken extra in de foto.
Daarbij maak ik alleen gebruik van RAW bestanden en die heeft niet iedereen.
En ....... ik vind de foto's van de andere fotografen ook super, ieder zijn eigen stijl .
Misschien treffen we elkaar nog eens op een andere meeting .
LoveUggs schreef:Je mag van mij een foto na bewerken hoor Astrid!zolang logo erop blijft staan en ik het van je weet..
ik ben zelf ook handig met PS en in dit geval baal ik echt dat hij het niet meer doet, dus moet alleen met LR werken.. Daar ben ik nog niet zo heel handig in dus ik kan ook niet maken wat ik graag in de foto's terug zie.. Moet even roeien met de riemen die ik heb..
Sjolvir schreef:Denk dat de fotografen er ook niet blij van worden als hun werk ongevraagd wordt bewerkt door iemand anders.
En het is inderdaad zo dat vaak de stijl van een fotograaf voor die fotograaf iets is waar je ze aan herkent.
Maar... ik beken 1 van de foto's van 1 van de fotografen thuis even te hebben bewerkt (maar zo nergens geplaatst), want ik vond hem prachtig qua compositie, ook hoe hij eruit ziet, maar voor mijn muur tussen mijn kleurtjes niet geschikt...dan zou hij helemaal wegvallen, zonde... dus even gekeken hoe hij er anders uit zou zien.
Als ik hem bestel ga ik fotograaf vragen of ze hem aan wil passen naar iets wat wel op mijn muur en bij mijn interieur pastDanwel mezelf laten klungelen (heb hem nu om te kijken hoe hij werd even zwart wit gemaakt en met meer contrast, maar ook dat is het nog niet helemaal voor mijn huis.. Lastig, gave foto, past je huis er niet bij... en hele huis schilderen is toch niet de bedoeling.)
Overigens mag de fotograaf het wat mij betreft weten, vind het schitterende foto, gaat om deze.
Staat pony leuk op en ik kijk ook eens gezellig.. ben aan het bedenken of ik deze dan maar aan mijn vader cadeau ga doen.
[ Afbeelding ]