Zullen we het er gewoon op wagen? En ik lers goeie suggesties!!
Marlinda
Geplaatst: 12-06-15 17:51
Ohnee 't mag niet regenen hoor Meestal klopt er sowieso niks van die voorspellingen.. Dus ik hoop dat 't wel droog is, weeronline zegt dat 't droog is bij mij (die is volgens mij meestal wat positiever) Maar 't moet wel droog zijn, wil liever niet dat m'n kostuum/ spullen nat worden. En voor de camera's ook niet bepaald fijn.
Heb m'n pruik geprobeerd een beetje te boosten (door 't slechte weer van Elfia was ie 'n beetje fuzzy geworden..), paar uur mee bezig geweest Zitten nog wat fuzzy strengen tussen die ik niet goed kreeg, dus perfect is ie niet meer, maar in ieder geval beter dan eerst (hoop ik maar xD).
MarlonNaldo
Geplaatst: 12-06-15 21:07
Dat van de auto had ik ook in gedachten, deuren tegen elkaar open zetten. En als dat te klein is badhanddoeken ofzo..
Slecht nieuws, er valt 1 model af. En op dit tijdstip is geen nieuwe meer te regelen ben ik bang...dus we zijn eerder klaar morgen en er moeten groepjes van 3 gemaakt worden dan...
Ik heb ook een bericht geplaatst op een facebook pagina voor modellen en fotografen , de jurk van Mara kan dan gedragen worden door een ander model, hoop zo dat dat zo laat nog lukt, spijt me heel erg. Had bijna een prachtig model maar zij vindt 8 fotografen te spannend.
lees hier nog steeds mee, pff erg last minute voor mij nog om alles bij elkaar te kunnen sprokkelen qua reisgeld en kostuum en alles. hopelijk vinden jullie nog iemand
Ik heb Marjo gevraagd om model te staan ipv fotograaf maar gok dat ze slaapt want ze heeft mijn appje nog niet gelezen...en ik heb Marlon ook geappt, misschien dat ze wil maar geen idee of haar outfit compleet is en of ze wil...
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 12-06-15 23:30
Alles goed gelukkig jessica. Feest begint nu vroeg in de middag en ze wil er niks van missen, begrijp ik op zich ook wel, daarna gaat ze nog stappen. Heeft ze net ontdekt helaas. To much for 1 day i think.
Ik ben er trouwens morgen wel gewoon met de spullen.