Ik vind het ok! Hahaha denk dat ik de enige ben die nog volgt nu
Colaaa
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-15 23:44
Is goed ! Ans !
Word het hopelijk nog wat ! Warm aankleden morgen regenjas mee vuilniszak mee ook voor de camera iets van een tas of vuilniszak tegen de regen en gaaan !!
Colaaa
Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-15 23:45
saskiaojan schreef:
Ik vind het ok! Hahaha denk dat ik de enige ben die nog volgt nu
Volgens mij ben ik ook aardig bij zitten nu geloof ik op iets van 8 of 10 personen
Zou nu wel de modellen aanhouden die toegezegd hebben dat ze komen en Neskolay dan. Anders lopen we morgen weer het risico dat er ineens 8 paarden staan met 5 fotografen
_l_amanda_l_
Geplaatst: 21-02-15 00:25
Buienradar zegt droog vanaf 13/14u, tot uurtje of vijf Ik neem ook nog een klos draad mee, als ik die nog heb (ben vergeten te kijken maar zal wel) Wel wind, dus dik aankleden fotomensjes! Tot morgen!
Jongens ik meld me af, heb geen oog dicht gedaan vannacht. Voel me niet goed dat trek ik vandaag echt niet. ik doe wel een zonnedansje voor jullie in bed.
Goedemorgen! Hoeveel fotografen zijn er nog over? Ik kijk voor de zekerheid ook nog wel even voor lint en paaltjes. (Misschien paar extra kan nooit kwaad) Het is droog dus denk dat we het er maar op gaan gokken!
marjan1986
Geplaatst: 21-02-15 09:28
naja niet veel fotografen. 5? En als homiafortuna nu wel komt zitten we geloof ik wel weer op 7 modellen. Waren gisteren 5 modellen die reageerden zeker weten te komen. Daarop is besloten om het in 1 te doen. Top neskolay!!!! Ik kijk ook wat ik heb.