Sorry ik kan niet eerder komen.. Maar ik kom vanmiddag gewoon ! Lekker veel fotos voor Marjolein Ik ga nu de pony nog een keer schoon maken, hij heeft zich weer is niet netjes kunnen houden.
Ik pak nu de trailer en dan komen we er aan.. Weet toevallig iemand of de slagboom vanaf den ham open is of open kan op dit moment? Dat scheelt ons een heel stuk rijden
Wat fijn dat jullie mooi weer hebben. Reden kan in pb..
MarjoSonny
Geplaatst: 11-01-15 13:47
Aan de ene kant wel jammer dat er niet meer ochtend modellen waren, maar aan de andere kant ook wel weer leuk ^^ prive shoot gehad met 4 fotograven hahaha. Was wel even frisjes maar ben heel blij dat ik geweest ben! nu maar hopen dat er leuke foto's bij zitten maar dat komt vast wel goed haha fotograven bedankt! En nog veel plezier en succes voor vanmiddag .
Ik moet die van marlinde en marjolein nog uitzoeken. Dacht er vanmiddag verder mee te gaan maar ik ga zo helpen bij de buren, 113000 kuikens uitladen!
Jets
Geplaatst: 12-01-15 14:52
Ik heb nog helemaal niks gedaan want mijn snoertje ligt nog bij papa en ik moet vandaag twee verslagen inleveren, voor vrijdag nog een heleboel en volgende week heb ik toetsweek, ondertussen ook nog foto's bewerken van een betaalde shoot
Alle foto's zijn straks te zijn op mijn google+ pagina. En mijn facebookpagina natuurlijk, maar daar maak ik vaak ook weer een selectie, zodat die niet bomvol wordt haha. https://plus.google.com/u/0/117346832617152947826/posts
Marjolein wat heb jij een ontzettend gaaf paard! En wat baal ik dat ik niet kon, had jullie graag op de foto gezet dus ik stel voor dat je gewoon nóg een keer komt haha. Of je moet niet zo ver weg wonen dan zoek ik jullie wel op
Hahaha! Dankjewell sharon ! Ik kom graag nog een keer . Maar dan wel als het ietsjes warmer is hahaha! Wat was het koud afgelopen zondag .. en de wind zat ook niet echt mee, die wou geen vriendjes worden met mijn haar