Btw, Roos ligt de hele avond al in de man. Ze kijkt niet eens als er eten aan komt. Zo moe is ze.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kirsten4 schreef:Nina_love schreef:Mijn haf staat na z'n losbreek avontuur weer veilig in z'n stal gelukkig.
Echt jammer dat ik de plaats van bestemming niet eens bereikt heb.
Maarja, helaas.
En ik er maar achteraan op de pony
Nee maar wel heel erg jammer dat het niet door kon gaan voor je
Nina_love schreef:Mijn haf staat na z'n losbreek avontuur weer veilig in z'n stal gelukkig.
Maarja, helaas.
Koekeroekus schreef:Nina_love schreef:Mijn haf staat na z'n losbreek avontuur weer veilig in z'n stal gelukkig.
Maarja, helaas.
Tip voor de volgende keer. Neem hem mee aan een halstertouw of longeerlijn als je dit soort dingen gaat doen. En kort houden !
De manier waarop je je teugels had kun je hem gewoon niet houden.
loes-freke schreef:Jets schreef:
Mijn ondeugende zeer brave lieza.
Sharon je staat er leuk op.
Gelukkig is het amateur foto's anders zouden ze me tegen vallen.
Maar in andere ogen gezien zijn ze mooi.
Jets schreef:Sharon zou jij mij nog je email adres willen sturen voor de rest van de foto's?
Jets schreef:Omdat ik beginnend fotograaf ben doe ik dan ook mee aan dit soort fotomeetings, om te oefenenJammer dat je mijn twee voorbeeldfoto's niet mooi vindt. Wat valt je precies tegen? Eerlijk gezegd vind ik je reactie niet heel fijn overkomen. Mocht je opbouwende kritiek voor mij hebben, dan hoor ik het graag! Daar kan ik namelijk wel wat mee
Esaqar schreef:Jets schreef:Sharon zou jij mij nog je email adres willen sturen voor de rest van de foto's?
Mijn e-mail adres is sharonroodjee@hotmail.com , hoop niet dat er in dit topic stalkers zitten.![]()
Ik vind de foto's leuk! (Behalve dan dat lieza nog steeds zweet van de trailerritmaar daar kan jij niks aan doen) :p