Voor nog meer foto's kijk op: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.821883911157658.1073741830.821790574500325&type=3 voor een ieder die facebook heeft. De kwaliteit is in het echt veel beter en ... het zijn ze nog niet allemaal, maar zover ben ik klaar. Voor wie wil zijn de originele beschikbaar - zonder logo - hoge kwaliteit - indien gewenst verder bewerkt op aanvraag. Hoor ik van jullie? Ik kreeg de anderen er zo snel niet op , zal er straks nog een paar proberen te plaatsen.
Helaas gaat er wel vaker wat mis in Bokt. Geen nood gewoon op 'afbeelding' klikken; de link bestaat nog wel, je komt vanzelf daar waar ik je naar toe heb willen leiden.
ereprijs
Geplaatst: 24-08-14 13:39
Share schreef:
Die doet het helaas niet.
Gerepareerd.Nu doet hij het weer wel. Alle foto's voor diegene die geen facebook hebben!
Ik heb geen ipad of laptop (wel een oud computertje maar daar zit ik zelden op) dus zit altijd op mijn tel mee te gluren. En daar kan ik niet met een rechtermuisknop klikken hahaha maar zo is het ook opgelost! Heel mooie foto!
valiantS
Geplaatst: 24-08-14 13:54
Goed gedaan hoor Niels !
De foto's van Ereprijs zien er ook super uit !
Heb zelf maar besloten om de foto's van Garbosa even opzij te schuiven ( sorry Natalia ) zodat de andere van de middag niet al te lang hoeven te wachten. Kan ik ze daarna op mijn gemak gaan doen. Ik kan aan mijn foto's helaas wel zien dat ik bij de 1e Don Diego nog op gang moest komen en bij de laatste Tudor mijn concentratie volledig weg was na een hele dag .... Alvast sorry hiervoor , gelukkig maken de andere fotografen dat weer dik in orde !!
Zo ik ga vanavond weer eens een avond genieten heb nu van een fotograaf een selectie gemaakt. Vanavond en morgen lukt het hopelijk de andere ik heb al erg mooi foto's gehad.
Het zijn niet de mooiste foto's, maar wel wel de leukste. Uiteindelijk heb ik er maar een gekozen voor de selectie. Alle anderen (ook van andere momenten) komen in een picasa album (http://ereprijsfotografie.weebly.com/bestel-webalbums.html). Ook na te bestellen natuurlijk. Wel even geduld a.u.b.
Met digitale foto's kun je van alles doen. Ik ben daar wat terughoudend in. Standaard lever ik mijn foto's af met alleen een optimalisatie van kleurbalans, belichting en de scherpte. Indien nodig ook een uitsnede, zoals bij deze voorbeeld foto - liggend of staand en geretoucheerd indien gewenst (draad, paaltjes en b.v. storende vliegen op de neus van het paard). Er zijn standaard veel variaties, in kleur maar ook in zwart-wit en alles wat er tussen zit. Alles is mogelijk. Onder de link een overzichtje van de vele mogelijkheden. Ik vind niet alles even mooi, maar .... het kan.
Wel leuk die verschillen per fotograaf , ik ben helemaal niet terug houdend vwb photoshop ! Misschien ben ik soms wat over de top maar het is nu eenmaal mijn dingetje , en dat maakt het ook zo leuk na een meeting elke fotograaf zijn eigen stijl en voor elk wat wils ! Van mij geen grote aantallen foto's maar ook geen foto's met touwtjes , wil je een bepaalde foto zonder tierelantijnen dat kan natuurlijk ook haha ! ( sorry grapje ereprijs )