Ik heb er zin in!!! Ik vind dat het ontzettend goed georganiseerd is en dat er alles aan is gedaan om aan iedereen haar wensen te voldoen. Ik ben heel benieuwd hoe het morgen allemaal gaat lopen...
Vanavond moet ik in ieder geval nog flink aan de poets...
Ik heb er ook echt veel zin in. Ben erg benieuwd naar iedereen. Volgens mij is dit de eerste meeting sinds lange tijd waarbij ik niemand ken.
Hier een druk dagje. Ben nu een taart ah maken (helaas niet voor morgen...). Vanmiddag gooi ik mijn 1 pk nog even door de wasstraat En vanavond camera ed in orde maken.
Ik ken ook niemand, maar ach, nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk!! Jammer Sjolvir, dat je in middaggroep zit, anders hadden we eens over onze 3 jarige monsters kunnen praten in real life!
Shanti heeft inmiddels een redelijk nette fjordenboog, het is aardig bijgetrokken gelukkig. Of ze moet vandaag ineens bedenken dat ze alles er weer afschuurt, maar dat zal wel niet.. Ik moet echt een lijstje voor mezelf maken met wat ik mee moet nemen * Ga ik maar eens doen nu, toch rustig op werk*
Ik ga proberen de schema's te printen. Proberen als in: Soms heeft onze printer nogal kuren. Mocht het niet lukken, dan laat ik het hier weten.
Ik heb er ook veel zin in, weer is alvast erg prettig voor 4 oktober. Ben ondertussen ook wel een tikje zenuwachtig, ik hoop echt dat iedereen uiteindelijk met een goed gevoel naar huis gaat aan het einde van de dag.
Wendy, dat is inderdaad jammer, was wel leuk geweest kleuter overleg.
Sorry jongens, zou blue berry muffin cupcakes bakken, maar ben stuk, hang hier beetje. Neem wel 2 doosjes brownies mee, hoef ik niet te bakken en zijn ook lekker.
Paard nog lekker vies, die gaat morgen in bad, aangezien hij in de wei staat.
Laarzen nog steeds nat... baal...(maar gelukkig goed weer, dus zal wel geen koude voeten krijgen) Rest allemaal oke.
Zo he he, eindelijk thuis. Kids uit logeren gebracht zodat ik op tijd weg kan morgenochtend. Nu nog aan de gang met accu's opladen ed. En even goed kijken naar de routebeschrijving ed.