Oh ik dacht dat het aan mijn scherm lag. Maar echt een toffe foto!
Anoniem
Geplaatst: 27-08-14 11:23
Ik moet zeggen dat hij hier ook inderdaad érg donker uitvalt; maar het is moeilijk te zeggen of dit door de vorm van nabewerken komt, of het gebruik van het licht. Wel een leuk familieportret!
Ik vind het een erg mooie foto. Ik persoonlijk zou Flair wel wat meer contrasten geven en de schaduwen wegwerken. En 'm iets meer centreren.... *goed bedoeld he! Met lightroom kun je zo mooi aangeven waar je de aandacht heen wilt trekken!
Succes, en vind het echt balen dat ik er niet bij kon zijn
Henke is af, ik werk gewoon zoals ik werk. De volgende is Roxanne en daarna Iris.
Helaas heb ik van Vlinder en van Lorett der paard heel weing, dit geldt ook voor kayleigh der paard. Volgens mij stonden jullie op de zelfde stal. Ik wil dan nog wel eens langs komen!
Mocht er zondagmiddag nog iemand op het strand zijn, dan zou ik een plekje hebben om nog wat foto's te kunnen maken. Ik zet die middag (als het weer meewerkt!) Duke op de foto omdat ik deze helemaal niet op de foto heb kunnen zetten vorige week, dus als er nog iemand graag foto's of rijfoto's wil, geef dan even een brul naar m'n inbox! Dan heb ik weer een lekker middagje strand haha
Helaas niet op het strand zondag, vervoer was vorige week al lastig te regelen ! Wel een mooi aanbod, had er graag gebruik van gemaakt, ben gek op je foto's!
NorwayFjord
Geplaatst: 29-08-14 21:54
Kan even niet vinden naar wie ik de foto's van Chippy kan sturen? Dus ik zet ze in het topic, het zijn er helaas niet veel..
Enne ik zag dat er vraag was naar stuiterfoto's van Floortje..
Appelonia kan hier nog niet reageren ivm nieuw bokt lidmaatschap. Maar ze komen er ook aan binnenkort. Heb sneakpeak gehad van enkele maar ze zijn ook leuk. ik zal voor haar hier een link plaatsen
(Toch Appel? Hahah leuk als je het n kan lezen maar niet reageren )
Thnx sharon! Wat kan het toch een etter zijn! Lig nu ook op de bank met hoofdpijn en een zere schouder omdat ik het vandaag toch een keertje niet uit kon zitten
komt weer een hoop leuks voorbij! Ben benieuwd naar de andere foto's! Hopenlijk zitten er nog wat normale foto's bij, al zijn actie foto's ook welkom