Volgens mij 7 fotografen, er was één persoon alleen in de ochtend, en op de 5 paarden had er steeds één pauze. Ik heb ook van 7 fotografen foto's In de middag was er een fotograaf minder.
Qua termijn, even teruggekeken maar in de OP hadden we een deadline van 4 weken staan zie ik. Ik denk dat we door omstandigheden als drukte en examens niet te nauw naar de termijn moeten kijken. Er is volgens mij altijd wel wat uitloop.
Volgens mij mis ik ook nog 1 fotograaf. Ben benieuwd naar de foto's
Killyenn
Geplaatst: 04-05-14 04:57
Heb Jack net in de late uurtjes afgerond Ga morgen verder met de bruine merrie en het kleine paardje! De middaggroep zal wat minder lang duren omdat ik een stuk minder fotos heb om doorheen te gaan, helaas.
Jaa dat heb ik inderdaad ook, maar verwacht eigenlijk nooit nabestellingen , krijg ze ook bijna nooit. Maar nu heb ik er inderdaad toevallig een, en dat zou ook in een keer besteld kunnen worden inderdaad, hoeft niet per se
Het is meer dat er waarschijnlijk toch een paar favorieten tussen zitten. Dan vraag ik of die bewerkt kunnen worden. Ik vind het niet nodig om jullie meer werk te laten doen dan nodig voor foto's die mij misschien persoonlijk niet zo aanspreken. Die worden dan vervolgens toch niet zoveel bekeken.
Heb er al meerdere gezien die ik super leuk vind, maar wacht de rest nog even af. Dan ga ik ook bedenken of en wat ik nog na wil bestellen