Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik had eerder die heup gordel af moeten doen, iemand nog foto's van mij ? Of me hondje ? pimaude schreef:ik heb de onderstaande foto's en die van de anderen in een extra mapje gezet. Het mapje staat tussen de paarden en heet: sfeer. Dan kan iedereen de sfeerfoto's daarin zetten!(goed Femke?)
Marcella :
[ Afbeelding ]
Martine:
[ Afbeelding ]
Astor:
[ Afbeelding ]

pimaude schreef:De ideeën die ik in mijn hoofd had kreeg ik er helaas niet uit, maar het was een onwijs leuke ervaring! Hoop dat Femke een tweede meeting organiseert want het was dubbel en dik de moeite waard vond ik!
pimaude schreef:jep, een linkje:
http://zonsondergangfotomeeting.weebly.com/sfeer.html
dom van me. Wel aangemaakt, niets erin gezet. -.-
Helemaal blij mee, dankjulliewel! Ben benieuwd wat er verder nog komt, want heb nu al zoveel favorieten dat dat lastig uitzoeken wordt voor een leuk topic
SaraJoyce schreef:Jeeeeeeetje wat een prachtige foto's op de site!!!Helemaal blij mee, dankjulliewel! Ben benieuwd wat er verder nog komt, want heb nu al zoveel favorieten dat dat lastig uitzoeken wordt voor een leuk topic

fijn dat jullie hem ook tof vinden! De rest ook echt wauw !!
Ik upload ze zelf op flickr omdat ik heb gemerkt dat weebly je kleuren echt heel anders toont, maar dat linkje staat er dus ook bij 
Ik hoop dat jullie dit niet erg vinden, anders werk ik ze wel weg maar duurt het wat langer voordat de foto's klaar zijn.