Nou... Er is 1 model met flinke schade aan haar auto, oorzaak onbekend, dus parkeren is verre van optimaal denk ik dan? Anyway, het was iig ruim genoeg op de zandverstuiving zelf =)
Meisje van de haflinger savanna. Lelijke krassen op dr auto !:o
heidiLOVER
Geplaatst: 08-06-14 18:51
Er was 1 plek cyn en daar kon ik niet in komen met wat voor draai dan ook omdat de bocht te haaks was voor mijn combinatie en aan de andere kant auto's stonden kon ik ook niet naar voren en dan naar achter. Ik doe het normaal zo vaak maar het ging nu met handigheid ook niet lukken hoor.
Had hem nu idd ook afgekoppeld en handmatig gekeerd.
Maar goed dat is gelukt en ik vond dat je het hartstikke goed georganiseerd hebt dus zie het alsjeblieft niet als klacht ofzo!
Kimley
Geplaatst: 08-06-14 18:52
pimaude schreef:
Meisje van de haflinger savanna. Lelijke krassen op dr auto !:o
Nee joh! Wat zonde..
jenne
Geplaatst: 08-06-14 18:52
Wow! En ze stond erg netjes met de auto en trailer vond ik. Mooi kl*te!
Ik heb de achter de schermen foto's op de site staan en voor vandaag stop ik er mee. Morgen weer verder.
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-14 18:53
Oh jeetje dat wist ik helemaal niet! Ze had zo super netjes geparkeerd ook..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt heb opgelet hoe de rest van de auto's stonden hoor.. maar sommigen bezoekers parkeren ook niet heel handig ofzo. Dat scheelt vaak ook wel met parkeren..
Anoniem
Geplaatst: 08-06-14 18:54
jep, die baaalt !! Dus vandaar dat ik eventjes haast heb gemaakt met haar pony - foto's
Nu eens even wat op de site zetten, en als ik puf heb de rest bewerken dan ben ik d'r maar vanaf. ^^
Eilatan
Geplaatst: 08-06-14 18:56
Ik vond de draai naar achter niet ruim(neus van auto had voor weinig ruimte om te draaien), maar ik reed met voor mij onbekende combinatie, dat is nooit fijn steken natuurlijk Maar buiten pinksteren om is het vast veel rustiger daar.
Overigens ook geen klacht hoor vond het echt prachtig daar! moeilijk parkeren is het dubbel en dwars waard haha
Meisje met die haflinger stond helemaal langs de kant toch? stonden helemaal geen andere autos bij/naast toch? Zouden het dan geen fietsers geweest zijn?
heidiLOVER
Geplaatst: 08-06-14 18:58
Alles stond wijd uit elkaar, maar mijn jeep was sowieso al veel te lang voor de parkeerplaats los haha
Maar jeetje,dat is echt balen zeg van die auto
Kimley
Geplaatst: 08-06-14 18:59
Ik vond dat iedereen wel netjes geparkeerd had! Wel echt flink balen voor haar..
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 08-06-14 19:22
Savannah staat ook op de site! (damn, ik moet netter shoppen. )