140509 schreef:ik moet echt werken aan mijn gezichts uitdrukking hahaah Haha dan moet je mij eens zien rijden, ik ben vele malen erger
Carmenxoxo schreef:Nien, je bent op de tweede het watermerk vergeten!Klopt ! ik had de verkeerd, net gelijk gewijzigd :p zag het ookal, maar bedankt!
ninalovenina schreef:Carmenxoxo schreef:Nien, je bent op de tweede het watermerk vergeten!Klopt ! ik had de verkeerd, net gelijk gewijzigd :p zag het ookal, maar bedankt! Oke dikzak!
140509 schreef:wat zijn er leuke foto's van iedereen ik hoop dat er een rij foto is waar ik niet zo belabberd kijk
evelien1000 schreef:140509 schreef:wat zijn er leuke foto's van iedereen ik hoop dat er een rij foto is waar ik niet zo belabberd kijk [ Afbeelding ]Wat een gave foto
Wauw Evelien! met die eerste ben ik erg blij! ze loopt best netjes buiten En die tweede is echt super leuk!
Ik heb voor iedereen 1 foto af. Ik ga ze straks plaatsen. De rest begin ik morgen aan. Die foto's krijgen jullie over de mail.Ik vond het erg gezellig! Bedankt iedereen!
noukso schreef:Ik heb voor iedereen 1 foto af. Ik ga ze straks plaatsen. De rest begin ik morgen aan. Die foto's krijgen jullie over de mail.Ik vond het erg gezellig! Bedankt iedereen!Wil je ze ook op bokt plaatsen? ben heel erg benieuwd naar de foto's die iedereen heeft genomen.
Dit zijn de eerste foto's voor iedereen.Als jullie feedback hebben mogen jullie het geven. Het is wel mijn eerste fotomeeting en mijn eerste keer bewerken van foto's.Wat een gedoe dat logo haha. Gelukkig was mn vriend er om me even te helpen De foto's:
Pfff wat een gave foto's en balen dat ik moest werken hoop dat er binnenkort weer een meeting komt in omg arnhem elst