[BESLOTEN] Fotomeeting honden Harderbos/strand, zondag 2 maa

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SternPhoto

Re: [BESLOTEN] Fotomeeting honden Harderbos/strand, zondag 2 maa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:14

Ik heb balletje bentley mag geen voertjes krijgen naast z'n eigen eten.
Hij vindt t soieso spannend, maar komt wel goed.
Als vriendlief maar weg blijft

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:20

Lady's Ik ben vanmiddag gebeld door me werk. Er is een ziekmelding en geen verantwoordelijke verpleegkundige behalve ik... k moet daar morgen om 16:00 zijn. Ik kan wel gewoon komen, maar moet echt uiterlijk 14.15 weg. Hopelijk is dit geen bezwaar? Ik mis dan alleen een klein stukje van de strand shoot

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 22:24

malih schreef:
Lady's Ik ben vanmiddag gebeld door me werk. Er is een ziekmelding en geen verantwoordelijke verpleegkundige behalve ik... k moet daar morgen om 16:00 zijn. Ik kan wel gewoon komen, maar moet echt uiterlijk 14.15 weg. Hopelijk is dit geen bezwaar? Ik mis dan alleen een klein stukje van de strand shoot

Dat is geen probleem hoor. Maar je bent er toch van 12.30 tot 13.30? Dan zal je toch niets missen? :)

Blitz22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:42

Mjetterd schreef:
Blitz22 schreef:
Als iedereen nou gewoon de afbeelding van de schema even opslaat op zijn telefoon dan komt het vast wel goed :) Ik heb er mega veel zin in...

Tip voor de eigenaren van de honden : Het kan zijn dat je hond het allemaal heel spannend vind en niet goed wil reageren op de "gewone snoepjes" het kan daarom helpen om kleine stukjes worst of kaas mee te nemen, daar doen de meeste honden soms net wat beter hun best voor :)

Wauw, deze tip heb ik echt wat aan! Ik stond 5 minuten geleden onder de douche te denken 'Mirash heeft helemaal geen aandacht voor snoepjes als we op onbekend terrein zijn, dus waarschijnlijk gaat ze nooit liggen en zitten'.

Ik heb nog wel kaas liggen in de koelkast denk ik, dan neem ik dat mee in een plastic zakje! Dankjewel :D :D

Graag gedaan :) sommige honden mogen geen snoepjes en dan moet je het doen met favoriete speeltje ofzo maar de honden die het wel mogen gewoon lekker geven :) misschien heb je nog wat vleesware ofzo, en dat je daar ook een plakje van mee kan nemen, tenzij hij/zij kaas ook zo lekker vind :)

Fiero6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:46

Heb n tas gepakt met balletje en werphengel, piep speeltje, frisbee, 2 halsbanden, meerdere riemen, kipstukjes, vleesstaafjes, handdoek, kam en water. Denk dat ik alles heb. Oja en roy is weer gewassen en helemaal gekamt. Tot morgen!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:47

Blitz22 schreef:
Mjetterd schreef:

Wauw, deze tip heb ik echt wat aan! Ik stond 5 minuten geleden onder de douche te denken 'Mirash heeft helemaal geen aandacht voor snoepjes als we op onbekend terrein zijn, dus waarschijnlijk gaat ze nooit liggen en zitten'.

Ik heb nog wel kaas liggen in de koelkast denk ik, dan neem ik dat mee in een plastic zakje! Dankjewel :D :D

Graag gedaan :) sommige honden mogen geen snoepjes en dan moet je het doen met favoriete speeltje ofzo maar de honden die het wel mogen gewoon lekker geven :) misschien heb je nog wat vleesware ofzo, en dat je daar ook een plakje van mee kan nemen, tenzij hij/zij kaas ook zo lekker vind :)

Ze is helemaal gek op kaas, en op gekookt ei, maar dat is wat lastiger meenemen :').
Misschien heb ik ook wel ham liggen, al weet ik niet hoe lekker ze dat vind.
Snoepen mag ze de hele dag door, er mogen nog wat kilootjes bij komen :D.

Blitz22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:50

Mjetterd schreef:
Ze is helemaal gek op kaas, en op gekookt ei, maar dat is wat lastiger meenemen :').

Kan jou Akita los lopen ? heb nare ervaringen met loslopende akita's haha :) oerhonden zijn het :)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:51

Blitz22 schreef:
Mjetterd schreef:

Kan jou Akita los lopen ? heb nare ervaringen met loslopende akita's haha :) oerhonden zijn het :)

Ze kan hartstikke goed loslopen, als er geen andere honden in de buurt zijn :').
Dat word dus niets morgen denk ik.

Ik begrijp wat je bedoeld hoor, maar mijn Akita is vooral heel erg bang voor andere honden.
Ze rent niet op een andere hond af, maar als er honden bij haar in de buurt komen is het niet te vertrouwen.

Is jouw hond een keer gebeten door een Akita ofzo?

Blitz22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:55

haha oke :) ik heb een hondenuitlaatservice gehad met 1 akita in de groep en de mensen zijden dat ze goed los kon lopen, eerste 3 keer ging het heel goed tot ze spoor rook en een labrador mee op jacht heeft genomen en we 3,5 uur hebben lopen zoeken in bos met 6 man :) sindsdien is ze nooit meer bij mij los gegaan want ik liep met roedels van 6 a 10 honden en kan ik niet alleen op die dame letten :)

Ik stel dan voor als we naar strand gaan dat iedereen dan zijn hond aan de lijn houd zodat die van jou even los kan voor de foto's :) idee ?

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:57

Blitz22 schreef:
haha oke :) ik heb een hondenuitlaatservice gehad met 1 akita in de groep en de mensen zijden dat ze goed los kon lopen, eerste 3 keer ging het heel goed tot ze spoor rook en een labrador mee op jacht heeft genomen en we 3,5 uur hebben lopen zoeken in bos met 6 man :) sindsdien is ze nooit meer bij mij los gegaan want ik liep met roedels van 6 a 10 honden en kan ik niet alleen op die dame letten :)

Ik stel dan voor als we naar strand gaan dat iedereen dan zijn hond aan de lijn houd zodat die van jou even los kan voor de foto's :) idee ?

Ooh, vervelend inderdaad. Er zijn heel weinig Akita's die los kunnen lopen en er niet vandoor gaan.
Als ze weg zijn dan blijven ze ook weg.
Het verbaasd mij dat het wel goed ging met die Akita tussen de hele groep honden.

Mijn hond is echt heel erg onzeker, dus zal niet bij mij uit de buurt gaan.
Bij mijn vriendin hebben ze 4 akita's en 2 pups, maar die lopen ook allemaal niet los.

Ja lijkt mij prima :D. Als we niet in de buurt komen van de honden gaat alles helemaal goed.

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 23:00

Tot morgen allemaal ik ga mijn nest in morgen vroeg op :D

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 23:02

Mendyh schreef:
malih schreef:

Dat is geen probleem hoor. Maar je bent er toch van 12.30 tot 13.30? Dan zal je toch niets missen? :)

sssssttttttttttt anders moet ik naar hans anders........... die lettertjes zijn ook zoooooooooooooo klein hihi

je hebt gelijk

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 23:09

Bij deze wil ik doorgeven dat de meeting morgen door gaat. Het weer ziet er goed uit!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 23:10

Jaaaaaaaaah *\%/*

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 23:12

Mendyh schreef:
malih schreef:

sssssttttttttttt anders moet ik naar hans anders........... die lettertjes zijn ook zoooooooooooooo klein hihi

je hebt gelijk

Hahaha geen probleem hoor, daar zijn wij voor ;)

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 23:12

jippyyyy!!!

joey_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 23:13

Joepie *\o/* *\o/*
Dan zie ik jullie allemaal morgen en duik ik nu snel m'n bed in. Moet morgen al om half 8 in de bus zitten :O

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 23:14

Haha jullie kunnen mij ook appen om de foto te krijgen, die is wat beter te lezen! :D

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 23:24

slimmm ga ik doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 02:03

Komt iemand nog langs kampen morgen??????

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 08:47

Goedemorgen

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 08:53

pimaude schreef:
Komt iemand nog langs kampen morgen??????

Ja ik, hoezo :)?

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 08:54

Goedemorgen!
Heb er super veel zin aan!
Kleine wijziging in de plannen. Marlijn, Ania en ik gaan met de auto van mijn ouders.
Wat betekend dat ik er de hele dag ben (incl. hond)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 08:58

Goedemorgen oeps verslapen nu snel snel

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 09:04

Hoe komt WiancaR nu op locatie? Zij zou ook met Primaude meerijden zie ik