Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
malih schreef:Lady's Ik ben vanmiddag gebeld door me werk. Er is een ziekmelding en geen verantwoordelijke verpleegkundige behalve ik... k moet daar morgen om 16:00 zijn. Ik kan wel gewoon komen, maar moet echt uiterlijk 14.15 weg. Hopelijk is dit geen bezwaar? Ik mis dan alleen een klein stukje van de strand shoot
Mjetterd schreef:Blitz22 schreef:Als iedereen nou gewoon de afbeelding van de schema even opslaat op zijn telefoon dan komt het vast wel goedIk heb er mega veel zin in...
Tip voor de eigenaren van de honden : Het kan zijn dat je hond het allemaal heel spannend vind en niet goed wil reageren op de "gewone snoepjes" het kan daarom helpen om kleine stukjes worst of kaas mee te nemen, daar doen de meeste honden soms net wat beter hun best voor
Wauw, deze tip heb ik echt wat aan! Ik stond 5 minuten geleden onder de douche te denken 'Mirash heeft helemaal geen aandacht voor snoepjes als we op onbekend terrein zijn, dus waarschijnlijk gaat ze nooit liggen en zitten'.
Ik heb nog wel kaas liggen in de koelkast denk ik, dan neem ik dat mee in een plastic zakje! Dankjewel![]()
Blitz22 schreef:Mjetterd schreef:
Wauw, deze tip heb ik echt wat aan! Ik stond 5 minuten geleden onder de douche te denken 'Mirash heeft helemaal geen aandacht voor snoepjes als we op onbekend terrein zijn, dus waarschijnlijk gaat ze nooit liggen en zitten'.
Ik heb nog wel kaas liggen in de koelkast denk ik, dan neem ik dat mee in een plastic zakje! Dankjewel![]()
Graag gedaansommige honden mogen geen snoepjes en dan moet je het doen met favoriete speeltje ofzo maar de honden die het wel mogen gewoon lekker geven
misschien heb je nog wat vleesware ofzo, en dat je daar ook een plakje van mee kan nemen, tenzij hij/zij kaas ook zo lekker vind
Mjetterd schreef:Ze is helemaal gek op kaas, en op gekookt ei, maar dat is wat lastiger meenemen.
Misschien heb ik ook wel ham liggen, al weet ik niet hoe lekker ze dat vind.
Snoepen mag ze de hele dag door, er mogen nog wat kilootjes bij komen.
Blitz22 schreef:Mjetterd schreef:Ze is helemaal gek op kaas, en op gekookt ei, maar dat is wat lastiger meenemen.
Misschien heb ik ook wel ham liggen, al weet ik niet hoe lekker ze dat vind.
Snoepen mag ze de hele dag door, er mogen nog wat kilootjes bij komen.
Kan jou Akita los lopen ? heb nare ervaringen met loslopende akita's hahaoerhonden zijn het
Blitz22 schreef:haha okeik heb een hondenuitlaatservice gehad met 1 akita in de groep en de mensen zijden dat ze goed los kon lopen, eerste 3 keer ging het heel goed tot ze spoor rook en een labrador mee op jacht heeft genomen en we 3,5 uur hebben lopen zoeken in bos met 6 man
sindsdien is ze nooit meer bij mij los gegaan want ik liep met roedels van 6 a 10 honden en kan ik niet alleen op die dame letten
Ik stel dan voor als we naar strand gaan dat iedereen dan zijn hond aan de lijn houd zodat die van jou even los kan voor de foto'sidee ?
Mendyh schreef:malih schreef:Lady's Ik ben vanmiddag gebeld door me werk. Er is een ziekmelding en geen verantwoordelijke verpleegkundige behalve ik... k moet daar morgen om 16:00 zijn. Ik kan wel gewoon komen, maar moet echt uiterlijk 14.15 weg. Hopelijk is dit geen bezwaar? Ik mis dan alleen een klein stukje van de strand shoot
Dat is geen probleem hoor. Maar je bent er toch van 12.30 tot 13.30? Dan zal je toch niets missen?