Ja, ik wilde Sylvester ook. Heb haar beloofd dat ze volgende keer (wil nog een meeting organiseren) gelijk mee mag en er niet gestemd hoeft te worden. Daar was ze heel blij mee.
Ik weet niet of je als model of fotograaf mee wil maar ik raad je aan om Fotomeetings in je favorieten te zetten zodat je snel ziet of er nieuwe meetings zijn. Ik ga niet allemaal mensen op de hoogte houden, dat is geen doen. Gewoon regelmatig op FM kijken. Denk dat ik in mijn vakantie nog een meeting wil plannen. (week 30/31)
En het was toch al eerst de bedoeling om 8 modellen te hebben? Hoe kwam die beslissing eigenlijk om in de middag 5 te doen? Vindt het zelf niet erg om nu in de middag ook maar 4 te hebben. Heb het aan het einde met 8 ook wel echt gehad hoor..
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-14 15:22
Moos kan alleen maar in de middag en er kon niemand ruilen. En we wilden Moos allemaal voor de lens dus toen besloten om er 5 in de middag te doen.
Maar nu hou ik het mooi op 4, de dag is al lang zat...
Cyn, mijn inkt is zo goed als op, als er niets veranderd wil jij dan de schema's printen? Voor elk fotografen groepje 1?
Het adres staat op het schema iets naar boven. Hessenweg Ede. Heb geen nummer helaas. Er zit in die straat alleen een militair iets en daar heb ik geen nummer van.
Zal jullie beide mijn 06 PB'en.
MelanieB
Geplaatst: 26-03-14 21:05
Cynn schreef:
Neeeee ik wilde Sylvester zo graag op de foto !!!
Sorry Wat privé dingen die even voor moeten gaan Dus als het lukt met de datum zorg ik ervoor dat er niks me in de weg staat en is Syl erbij de volgende keer!
Marlies je bent top
Jullie krijgen iig super weer zondag! Dat word vast genieten
Akin kan niet komen, is gebeten op zijn rug. Heb nog wel gevraagd of ze wel wil komen voor portret en/of losgooi foto's maar nog geen antwoord.
De eerste reserve is Dandy, een Tinker maar ik kan nergens de naam van de bijbehorende Bokker vinden....help? (heb de aanmeld PB's in een aparte map gezet maar daar staat ie ook niet tussen...)