Ook een kwestie van smaak natuurlijk, maar ik hou ook wel van zachte tinten en ben dus niet de enige... Een andere keer mag het ook wel feller van kleur, maar als er ook nog sneeuw is vind ik pastel wel erg mooi!
Ik ben net terug van Budapest, nou, het is me niet gelukt om daar wat aan te schaffen. Wat een oerlelijke kleren Ik heb inderdaad ook niet veel pasteltinten in de kast hangen..
donkere kleuren kan ook mooi zijn toch? Lijkt me idd een beetje lastig om van alles aan te gaan schaffen voor 1 meeting, maar wie weet is er onderling wel wat te ruilen? Wat mij betreft hoeft niet iederéén in pasteltinten, beetje afwisseling is prima, of een thema? Vintage vond ik bv. helemaal gewèldig begin dit jaar!
haha, ik ging net zeggen; gewoon je hele kast meenemen! Zijn er trouwens nog ideeën voor accessoires? Bij de vintage meet hadden we bv. parapluutjes, een fiets, een gitaar, een oude fotocamera, een stoel etc., geeft wel wat leuke variatie (en is goed voor de inspiratie!) Het terrein van Ypey is ook al erg variërend, maar wat 'hulpmiddelen" zijn nooit weg! Ik wil voor mezelf deze meeting wat meer met close-upjes gaan doen, betrap mezelf er steeds vaker op dat ik verval in de "standaard, veilige" portretten en dat wil ik juist níet..
Ik heb wel wat truien, vestjes en blousjes in een beetje pastel tinten, maar goed ik neem wel wat mee. En over accessoires ik (nouja mn vader) heeft volgens mij wel oudere analoge camera's liggen ik kan als het goed is wel wat van mee nemen