Mn zoontje was gelijk in coma op de weg naar huis hihi, Ben erg benieuwd naar de resultaten!! Fotografen bedankt voor jullie inzet!
Calice
Geplaatst: 05-10-13 16:31
Wij vonden het ook heel leuk . Jesse ging lekker zijn eigen gang . We zijn nu onderweg naar huis en ben ook heel erg benieuwd naar alle resultaten! Alle fotografen heel erg bedankt !
Ik wil ook iedereen heel erg bedanken! Vooral de modellen en de mama's en papa's!! Het was lang en eigenlijk teveel, maar wel echt ontzettend leuk om te doen!
Fijn om te horen dat iedereen het zo leuk gehad heeft! Toch baal ik een beetje dat ik er niet bij kon zijn hoor, hihi.. Maar ik ben blij dat ik mijn moeder uit de brand heb kunnen helpen met haar werk.
Calice
Geplaatst: 05-10-13 17:35
Seni
Geplaatst: 05-10-13 17:36
Voor de ervaring echt super, het was wel erg veel en vermoeiend maar zeker waard! De kinderen deden het allemaal super!! Zal zo nog even een blik werpen op de fotos!
ook ik ben thuis!! en super benieuwd:) Volgens mij zijn ze schitterend geworden! Jessy vond het iig leuk en had het de hele terugweg over mevrouwen waar hij naar moest kijken hahaha:)
ik wou hier even de fotografen nog persoonlijk bedanken, toen ik weg ging was iedereen druk bezig en buiten mijn bereik dus vandaar ik het even hier doe
komen alle foto's met de tijd hier? of werken jullie met linken, helemaal vergeten te vragen namelijk
AZNLady
Geplaatst: 05-10-13 18:22
Op orgineel formaat is de kwaliteit beter !
_Denise
Geplaatst: 05-10-13 18:29
Mooi Amy!
Ik heb het ook erg naar mn zin gehad!
Maar ben helemaal verrot, ik denk dat k net als de kindjes goed zal slapen
Mistic
Geplaatst: 05-10-13 18:29
Amy jij bent snel
Vond het ook leuk Calice. Leuk om Jesse eens in het echt te zien.