Morgen!! Straks ff.paaltjes en lint in de auto gooien en ook ik ben er klaar voor! Wel lekker eigenlijk dat de meeting s middags is
NESCAFE
Geplaatst: 29-09-13 09:18
Goeiemorgen ik zat net even op google maps naar de omgeving te kijken om het slot heen maar het ligt daar ook erg mooi zo aan de rivier. Heb er in elk geval heel veel zin in.
Ik had trouwens geen losgooi moment in het schema ingepland, als we dat willen moet het schema nog even aangepast worden.
Was ook niet de planning. Maar misschien handig om een stuk voor onszelf af te zetten was het idee. We kijken wel of het nodig is ja of nee. Kleine moeite om ze mee te nemen
valiantS
Geplaatst: 29-09-13 10:17
Goedemorgen ik ga snel even bedje van de pony doen en dan richting het slot. Tot straks !
Mag ik de mensen die ik nog niet op feestboek heb aan mijn feestboek toevoegen? Ik zal na de meeting wat foto's op feestboek en Google+ plaatsen.
NESCAFE
Geplaatst: 29-09-13 11:07
Ik zie dat er nog een natuurgebied is rond het slot, is het nog een optie om daar ook wat foto´s te maken met het slot als achtergrond. Na half 4 natuurlijk
Bagheera_206
Geplaatst: 29-09-13 11:11
NESCAFE schreef:
Ik zie dat er nog een natuurgebied is rond het slot, is het nog een optie om daar ook wat foto´s te maken met het slot als achtergrond. Na half 4 natuurlijk
Dat is misschien wat lastig, want daar lopen wel schaapjes en mogen we niet komen. Vanaf de weg ziet er al gauw zo uit...
Voor de 3 euro die jij aan Cherell0 hebt betaald mag je op het terrein komen, maar je mag de gebouwen en het kasteel niet in. Daar moet je denk ik het gewone entreegeld voor betalen.
Lieve meeting-bokkers, geniet er van vandaag. Het is hier heel erg mooi weer dus ik hoop bij jullie ook. Baal nog steeds dat ik niet mee kan maarja. Maak er een topdag van en maak een extra leuke foto voor mij Hou me op de hoogte hoe alles is gegaan!!!
Het was een gezellige en mooie dag. Iedereen bedankt. Na een tussenstop bij de IKEA ben ik weer thuis. Lon moet zelf het laatste stukje nog even rijden.
Ik zal proberen als eerste de groepsfoto uit te werken en online te plaatsen. Als jullie op mijn feestboek staan zal ik je taggen en anders kun jij mij even toevoegen.
valiantS
Geplaatst: 29-09-13 18:49
Ik ben ook net thuis na een tussen stop bij de chinees ( op verzoek van gezin ) ....en daar was het ook echt mega druk !!
@monique wat bij jij snel zeg ! ....en natuurlijk weer een prachtige foto ! @richard ....groepsfoto ??? Volgens mij heb ik wat gemist
cherell0
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-13 18:49
wouw als 1e ... mooie foto (heel apart om mezelf zo te zien )
als 2e iedereen super bedankt voor alle hulp en steun , ik vond het een indrukwekkende maar super leuke dag . ik hoop dat ik voldoende heb mee gewerkt , ik stond in een soort automaat om energie te besparen zeg maar .... en ik was vrij snel weg geloof ik , sorry hiervoor . kate staat weer lekker in het land (die heeft heel de weg naar huis staan hinniken in de trailer ) en ik ben even langs de mac geweest met mijn lieve fam. nu ben ik kapot moe maar dat komt wel weer goed .
ik ben erg benieuwd naar de foto's .
nogmaals iedereen heel erg bedankt voor alles . en erna bedankt voor het cadeautje