Ik begin mij best schuldig tegenover jullie te voelen, maar ik beloof jullie dat de foto's er echt aankomen. Na komende week (verhuizing en een tentamen) heb ik het een stuk rustiger en dan kunnen jullie ze verwachten. Ik hoop op nog wat enig geduld van jullie kant! Sorry.
Sonraffie
Geplaatst: 26-08-13 07:46
ik ga zo het eerste deel van de fotos online zetten, zet hier straks het linkje ernaar toe op! even geduld nog!
Leuuuuke foto's komen er weer voorbij! Sanne, tipje, upload ze ergens anders! Facebook kwaliteit is echt horrible
Ik ga vanavond ook weer aan de slag en hoop dan alles af te hebben
Sonraffie
Geplaatst: 26-08-13 21:18
ja maar dat houd het wel heel goed overzichtelijk. en zooo slecht vind ik het nou ook weer niet hoor
hamsterfan
Geplaatst: 28-08-13 16:53
Sorry sorry sorry mensen dat het allemaal zo lang duurt.. Ik wil het altijd zo snel mogelijk af hebben, maar er komen telkens dingen tussendoor waardoor het telkens weer naar de achtergrond schuift Heel slordig ik weet het.. Momenteel heb ik een klein probleempje, de 'oplader' van mijn harde schijf doet het af en toe wel, maar merendeel niet. Hierdoor kan ik niet altijd als ik tijd heb aan de gang met de foto's. Ik krijg hopelijk straks een nieuw snoertje die mijn vader voor me meeneemt en hopelijk doet hij het dan.. Ook ben ik momenteel bezig aan mijn nieuwe school sinds maandag en ben momenteel wel redelijk laat thuis..
Edit; Ik koppel hem net nogmaals aan en nu doet hij het Wat een mazzel, dus ik ga even bewerken
Hee wat grappig hamsterfan, je zit op mijn school, ik zit in het examenjaar nu! Dagen tot half 6 zeker? Ik begrijp het wel hoor met die roosters van hier, en het huiswerk etc
Blij dat je hem mooi vind Ik twijfel wat betreft draadjes. Ik kan er heel lang (nog langer) over doen om ze allemaal weg te werken en dan online te zetten, maar dan kan het dus echt nog even duren voordat jullie de foto's krijgen.. Of ik zet ze online met draadjes en dan staan ze er in no time op ..
In de map van CC staan voornamelijk foto's van Dave.
Prince
Geplaatst: 29-08-13 22:48
Hamsterfan / Sylvana, de silhouet foto's van Zazou zijn echt mooi ! Jammer dat het op een gegeven moment echt te donker werd. Ik zou van één foto graag de touwtjes weggeshopt krijgen als het kan, dat is foto 4674.
Dankje! Ik dacht dat dat echt nooit wat ging worden, maar tijdens het nabewerken viel het hartstikke mee, dat blauw gaf een erg gaaf effect Was erg jammer inderdaad dat het te donker werd.. Uiteraard kan dat! Ik zorg dat het vanavond in orde is
Joey
Geplaatst: 31-08-13 12:37
Silvester staat erop! (is ziek zijn toch nog ergens goed voor )